احراز هویت در بیتمکس اجباری شد؛ کاربران ایرانی سرمایه‌ خود را برداشت کنند!

از روز ۲۸ اوت (۷ شهریور) تا ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ (۲۴ بهمن) تمام کاربران پلتفرم معاملاتی بیتمکس (Bitmex) ملزم هستند با مدارک شناسایی و تصویر خود احراز هویت کنند. به این ترتیب، کاربران ساکن ایران و چند کشور تحریم‌شده دیگر قادر نخواهند بود در بیتمکس معامله کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ارز دیجیتال، بیتمکس، یکی از بزرگ‌ترین بسترهای معاملاتی بیت کوین در جهان، امروز (جمعه) در وبلاگ خود اعلام کرد که تمام کاربران این پلتفرم باید طی شش ماه آینده احراز هویت خود را تکمیل کنند.

تا پیش از این، کاربران فقط با یک ایمیل و گذرواژه قادر بودند در این سایت ثبت‌نام کرده و قراردادهای آتی بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را معامله کنند.

طی شش ماه آینده همه کاربران بیتمکس باید با ارسال تصویر کارت شناسایی خود، اثبات آدرس محل سکونت، ارسال عکس سلفی و پاسخ به سؤالاتی در مورد منبع درآمد خود، در این صرافی احراز هویت کنند.

بیتمکس از همان ابتدای راه‌اندازی فعالیت شهروندان ایران و چند کشور تحت‌تحریم دیگر را ممنوع کرده بود. بااین‌حال، کاربران می‌توانستند با تغییر آی‌پی این محدودیت را دور بزنند.

حالا با شرایط جدید، کاربران ساکن مناطق ممنوعه باید هر چه سریع‌تر دارایی‌های خود را از این صرافی برداشت کنند. بیتمکس در مورد سرنوشت دارایی‌ها پس از پایان مهلت احراز هویت جزئیاتی ارائه نداده است.

۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۲
کد خبر: 2518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha