جنجالی ترین طلاق های بازیگران ایرانی + عکس

در ادامه به ماجرای طلاق بازیگران مشهور می پردازیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از اقتصادآنلاین ازدواج و طلاق های بازیگران ایرانی همیشه از جذاب ترین مساله درباره زندگی آنهاست که ذهن طرفدارانشان را درگیر می کند. در ادامه به ماجرای طلاق بازیگران مشهور می پردازیم.

طلاق آزاده صمدی و هومن سیدی

آزاده صمدی در سال ۱۳۸۵ با هومن سیدی ازدواج کرد و در سال ۱۳۹۲ از هومن سیدی جدا شد. آنها در کلاس های بازیگری موسسه کارنامه با یکدیگر آشنا شدند و در سال ۱۳۸۵ در زمانی که هنوز کسی آنها را نمیشناخت ازدواج کردند ولی زندگی مشترکشان پایدار نبود و در نهایت از هم جدا شدند. هومن سیدی سال ۱۴۰۰ با انتشار عکس دختر و همسرش اعلام کرد که مجدد ازدواج کرده است. تا کنون خبر رسمی درباره ازدواج آزاده صمدی منتشر نشده است.

طلاق آزاده صمدی و هومن سیدی

طلاق حمید گودرزی و ماندانا دانشور

حمید گودرزی در ۲۱ شهریور ۱۳۸۳ با ماندانا دانشور ازدواج کرد. خانواده همسر او ساکن آمریکا هستند. این دو پس از دوازده سال و در سال ۱۳۹۵ از هم جدا شدند و هیچ فرزندی هم ندارند.

حمید گودرزی در صفحه خود در پاسخ به نظرات طرفدارانش در مورد دلیل طلاق نوشت که من عاشق خانومم بودم ولی اون عاشق زندگی در ایران نبود به همین دلیل رفت.

طلاق حمید گودرزی و ماندانا دانشور

طلاق سحر دولتشاهی و رامبد جوان

سحر دولتشاهی و رامبد جوان در تئاتر با هم آشنا شدند و در تاریخ بیست و هفتم اسفند ماه ۱۳۸۷ با هم ازدواج کردند. سحر دولتشاهی در جایی گفته است که دوستان مشترک بین من و رامبد وجود داشت و دورادور هم را می شناختیم.

وقتی شایعه طلاق رامبد جوان و سحر دولتشاهی در فضای مجازی پیچید خیلی ها بور نمی کردند این زوج دوست داشتی از هم جدا شده باشند اما رفته رفته مشخص شد منبع شایعات موثق بوده است و متاسفانه طلاق گرفته اند.

در سال ۱۳۹۳ در سکوت کامل خبری از هم جدا شدند و تا مدت ها در مورد طلاق شان صحبتی نکردند و مشخص بود که هیچکدام دوست ندارند حریم شخصی شان شکسته شود و ماجرای زندگی خود را در رسانه ها بازگو کنند. حدود دوسال بعد رامبد جوان با نگار جواهریان ازدواج کرد و یک دختر به اسم نوردخت دارد. سحر دولتشاهی نیز با همایون شجریان ازدواج کرده است.

طلاق سحر دولتشاهی و رامبد جوان

طلاق مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی

مهدی پاکدل در سصحنه فیلمبرداری فیلم مصئب دوشیزه با بهنوش طباطبایی همسر اولش آشنا شد و خودش می گوید که عاشق خنده های او شد. این دو در ۱۱ اسفند سال ۱۳۸۹ ازدواج کردند ولی در اسفند سال ۱۳۹۴ از هم جدا شدند.

اولین بار گمانه زنی طلاق آنها در مراسم اکران فیلم سیانور زده شده زیرا حلقه ازدواج در دست بهنوش طباطبایی نبود و این سوژه عکاسان شد و شایعه ها در مورد جدایی ان دو نفر در فضای مجازی پخش شد تا اینکه بهنوش طباطبایی تمام عکس های دو نفره خودش و مهدی پاکدل را از اینستاگرام پاک کرد.

در نهایت فریبا نادری در یکی از مصاحبه هایش خبر جدایی مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی را تایید کرد و بعد ها بهنوش طباطبایی در یکی از مصاحبه هایش دلیل کم کاری خود در سینما و تلویزیون را به علت جدایی از همسر سابقش مهدی پاکدل بیان کرد. مهدی پاکدل اواخر سال گذشته خبر ازدواجش با رعنا آزادی ور را اعلام کرد.

طلاق مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی

طلاق آناهیتا نعمتی و ابوالفضل پور عرب

آناهیتا نعمتی در سال ۱۳۷۹ وقتی ۲۳ ساله بود با ابوالفضل پور عرب سوپراستار ۳۹ ساله سینما که تجربه دو ازدواج ناموفق داشت ازدواج کرد. این زوج در حالی ۱۶ سال اختلاف سنی داشتند که در سال ۸۰ صاحب فرزند دختری بنام رایکا شدند اما بعد از آن این زندگی به مشکل خورد و از هم جدا شدند.

طلاق آناهیتا نعمتی و ابوالفضل پور عرب

طلاق شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی

شقایق دهقان همسر سابق مهراب قاسم خانی نویسنده کشورمان بود که در سال ۱۳۸۳ با یکدیگر ازدواج کرده بودند. حدود دوسال پیش شقایق دهقان، در برنامه فریدون جیرانی اعلام کرد که مدتی است از همسر سابقش، مهراب قاسم خانی جدا شده است.

طلاق شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی

طلاق محسن افشانی و سویل تیانی خیابانی

یکی از طلاق های بازیگران ایرانی که حسابی سروصدا کرد مربوط به محسن افشانی است. محسن افشانی برای دومین بار در آذر ۱۳۹۶ وقتی ۲۸ ساله بود خبر ازدواج خود با سویل تیانی خیابانی که اهل تبریز می باشد را رسانه ای کرد او در این باره می گوید: به کسی که از ته دل میخواستمش رسیدم ، خدا رو شاکرم این اتفاق، من رو وارد مرحله جدیدی از زندگی کرد و از ته قلب خوشحالم ما اولین بار در محرم سال ۱۳۹۵ در آسانسور باهم آشنا شدیم ، خوشحالم با خانواده ای وصلت کردم که پر از مهر و محبت و ادب و انسانیت هستند

در نهایت مرداد ماه ۱۳۹۹ سویل خیابانی با مراجعه به شعبه ۱۶ دادسرای فرهنگ و رسانه از همسرش محسن افشانی بخاطر ضرب و جرح خود و مادرش شکایت کرد. خانوم خیابانی اعلام کرد هفت ماه قبل درخواست طلاق دادم اما محسن افشانی ابتدا عنوان کرد ۵ میلیارد بپردازم تا طلاقم دهد که بعدا دو میلیارد و بار آخر یک و میلیارد و پانصد میلیون تومان درخواست داشت تا طلاقم بدهد!

طلاق محسن افشانی و سویل تیانی خیابانی

۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
کد خبر: 35923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha