بازگشت مهران مدیری و فرزاد حسنی به تلویزیون

در بسته اخبار فرهنگی این هفته (۱۶ شهریور - ۲۲ شهریور) نگاهی انداختیم به مهم‌ترین رویدادهایی که در فضای فرهنگی-هنری کشور رخ داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در بسته این هفته خبرهایی می‌خوانید از خبر بازگشت مهران مدیری و فرزاد حسنی به صداوسیما، ثبت قرارداد اکران سینمایی جدید سروش صحت، رهبری ارکستر سمفونیک تهران توسط آرش گوران، تدوین آیین‌نامه حقوق بازیگران کودک و نوجوان و حضور جمعی از سینماگران در قطعه هنرمندان به مناسبت روز سینما.

توافق رسانه ملی با مهران مدیری و فرزاد حسنی/ جناب خان، بدون رامبد جوان در تلویزیون

محمدرضا خوشرو، مدیر شبکه نسیم در نشست خبری خود در ۱۹ شهریورماه اعلام کرد که برنامه «مسابقه بی‌سابقه» که ساختاری شبیه به «مسابقه هفته» مرحوم منوچهر نوذری دارد، قرار است با اجرای فرزاد حسنی به نمایش درآید. این برنامه در مرحله پیش تولید است.

خوشرو همچنین درخصوص برنامه «دورهمی» هم اظهار کرد: مشکل برنامه «دورهمی» مهران مدیری نیست. آقای مدیری برای کارهای نمایشی قرارداد بسته است. مسأله یک گیر اداری با تهیه‌کننده است که اگر حل بشود فصل پنجم پخش می‌شود.

مدیر شبکه نسیم از توافق مهران مدیری با صداوسیما برای ساخت یک مجموعه نمایشی جدید خبر داد.

او همچنین از در مرحله ساخت بودن برنامه «هزار و یک» با محوریت شخصیت «جناب خان» خبر داد و گفت: برآورد ما این است که این برنامه مورد استقبال قرار می‌گیرد. بخشی از برنامه پیرامون اعداد است. با هنرمندان مطرح کشور مذاکره صورت گرفته است و تا اواخر مهر به آنتن می‌رسد.

ثبت قرارداد اکران ۳ فیلم: «صبحانه با زرافه» به سینما می‌آید

شانزدهمین جلسه شورای صنفی نمایش روز یکشنبه ۱۸ شهریور در خانه سینما برگزار شد و شورا بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد سه فیلم «صبحانه با زرافه» به کارگردانی سروش صحت و تهیه کنندگی مصطفی احمدی، «بازی را بکش» به کارگردانی محمد ابراهیم عزیزی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی و «باغ کیانوش» به کارگردانی رضا کشاورز و تهیه کنندگی محمد جواد موحد را ثبت کرد.

همچنین مقرر شد اکران فیلم های «شه‌سوار» به کارگردانی حسین نمازی و «آغوش باز» به کارگردانی بهروز شعیبی از چهارشنبه ۲۱ شهریور در سینماهای سراسر کشور آغاز شود.

لغو ممنوع الخروجی دو کارگردان سینما

بهتاش صناعی‌ها و مریم مقدم در حساب کاربری خودشان در اینستاگرام نوشتند که از سوی دادستانی نامه رفع ممنوع الخروجی ما صادر شده، آن‌ها در ادامه متنشان نوشتند: «۱۴ ماه تجربه تلخی بود ولی به تلخی آنچه بر هموطنانمان گذشت نیست. آنهایی که فکر می کنند نگاه داشتن آدم‌ها در وطنشان تنبیه است باید بدانند بی ‌شمارند مردمانی عاشق که ماندن و ایستادگی را برای آزادی‌، شرافتشان می‌دانند.»

2198619_663

آرش گوران ارکستر سمفونیک تهران را رهبری می‌کند

ارکستر سمفونیک تهران در واپسین روزهای تابستان، پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ شهریور ساعت ۲۱:۳۰ با رهبری آرش گوران به عنوان رهبر مهمان در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

در این کنسرت آثاری از لئونارد برنستاین، گئورگی سْویریدوف، آرام خاچاطوریان و آرتورو مارکز توسط ارکستر اجرا خواهد شد.

۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
کد خبر: 59663
منبع: اکو ایران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha