۹ میلیون دلار درآمد فوتبال ایران به حساب قطری ها ریخته می شود

تیم ملی فوتبال ایران در ماه های اخیر پول بازی های دوستانه با تیم های خارجی را از طریق فدراسیون فوتبال قطر پرداخت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در حضور دوباره در دوحه درخواست مهم خود از اینفانتینو، رئیس فیفا را تکرار کرد. خوشبختانه قرار است در اجرای این درخواست فدراسیون فوتبال قطر که رابطه خوبی با ایران دارد به ایران کمک کند.

موضوع درآمد ۹ میلیون دلاری فدراسیون فوتبال از حضور تیم ملی در جام جهانی است. البته ۲.۷ میلیون دلار از این پول به باشگاه های بازیکنان تیم ملی می رسد و الباقی سهم فدراسیون فوتبال است.

مهدی تاج تاکید دارد این پول هر چه سریعتر به فوتبال ایران تزریق شود تا این فدراسیون فوتبال علاوه بر کمک به تیم های ملی پروژه زیر ساختی را در کمپ تیم های ملی آغاز کند. ترمیم زمین شماره یک کمپ تیم های ملی، ساختمان اداری فدراسیون فوتبال و ... از جمله اقداماتی است که فدراسیون فوتبال قصد دارد در ماه های آتی آنرا آغاز کند.

فدراسیون فوتبال قطر اعلام کرده است در این زمینه به فدراسیون فوتبال ایران کمک خواهد کرد.

تیم ملی فوتبال ایران در ماه های اخیر پول بازی های دوستانه با تیم های خارجی را از طریق فدراسیون فوتبال قطر پرداخت کرده است.

حساب تیم ملی فوتبال ایران نزد فیفا به دلیل تحریم خزانه داری آمریکا مسدود است و فدراسیون فوتبال ایران درخواست داده است درآمدها به حساب فدراسیون فوتبال قطر واریز شود تا فدراسیون فوتبال ایران این درآمد را از فدراسیون فوتبال قطر دریافت کند.

۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۳
کد خبر: 36738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مضحک IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      0 0
      انصافا برای مملکت یدون صاحب، این دو رفقای خوبی اند!