دلار، ترمز بازار خودرو را کشید! + جدول

ترمز قیمت پرطرفدارهای ایران خودرو با کاهشی شدن نرخ دلار کشیده شد و امروز شاهد افت قیمت در بازار خودرو بودیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که نرخ دلار از روز گذشته در بازار شکل کاهشی به خود گرفت، اما بازار خودرو در برابر این کاهش مقاومت کرد و این امر موجب شد تا روز گذشته شاهد افزایش پرطرفدارهای داخلی در بازار باشیم،‌ روندی که امروز تغییر کرد و مقاومت در بازار خودرو شکست. براساس ارزیابی بازار امروز شاهد کاهش ۱ تا ۲۰ میلیون تومانی پرطرفدارهای ایران خودرو در بودیم.

رصد بازار نشان دهنده آن است که «۲۰۷ پاناراما اتومات» و «هایما S۵ پلاس» در بازار ۲۰ میلیون افت قیمت داشت که بیشترین کاهش نسبت به روز گذشته در میان پرطرفدارهای ایران خودرو محسوب می شد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «۲۰۷ پاناراما اتومات»، «هایما S۵ پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار ۶۹۵ میلیونی تومان قیمت گذاری شد و نسبت به روز گذشته افتی ۱۰ میلیونی داشت. «هایما S۷پلاس» هم امروز با افت ۲۰ میلیونی در بازار یک میلیارد و۵۸۰ میلیون قیمت گذاری‌ شد .

اما «رانا پلاس» هم در بازار ۵۷۵ میلیون تومان قیمت خورد و افتی یک میلیونی را تجربه کرد. در میان خانواده دنا هم «دناپلاس» در بازار ۸۰۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد و افتی ۵ میلیونی را ثبت کرد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم با افت ۲ میلیونی در بازار ۹۰۸ میلیون تومان قیمت خورد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «۲۰۷ پاناراما اتومات» هم در بازار یک میلیارد و ۸۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

ایران 15

۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۱
کد خبر: 41045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha