ویزای دو بازیکن تیم ملی والیبال صادر شد؛سفر عطایی به آنکارا

سفارت آمریکا در آنکارا به‌رغم وعده‌های قبلی برای حل شدن مشکل صدور ویزای برخی از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال ایران، بازهم صدور ویزای سرمربی تیم ملی را به فردا موکول کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ از امروز (سه‌شنبه ۱۳ تیر) آغاز می‌شود و به دلیل کارشکنی آمریکایی‌ها تیم ایران در حال حاضر بدون سرمربی و تنها با ۱۳ بازیکن در آناهایم حضور دارد.

این درحالی است که سفارت آمریکا وعده حل مشکل تیم ایران در دوشنبه ۱۲ تیر داده بود و پس از مراجعه نماینده فدراسیون والیبال تنها ویزای دو نفر شامل محمد ولی‌زاده و شهروز همایونفرمنش صادر و اعلام کرد ویزای بهروز عطایی، مصطفی کارخانه و حسین خوریانی در حال بررسی است و تا فردا به احتمال فراوان نهایی و صادر خواهد شد.

بدین ترتیب تیم ملی والیبال ایران در مجموع با ۱۵ بازیکن شامل مرتضی شریفی، مهدی جلوه، علی رمضانی، علی حاجی‌پور، بردیا سعادت، سیدمحمد موسوی، جواد کریمی، حسین خانزاده، امیرحسین اسفندیار، آرمین افشین‌فر، محمدرضا موذن، محمدرضا حضرت‌پور، احسان دانش‌دوست، محمد ولی‌زاده و شهروز همایونفرمنش در آناهایم حاضر می‌شود که از این تعداد ۱۴ بازیکن در هفته سوم لیگ ملت‌ها شرکت می‌کنند.

کادر فنی تیم ملی والیبال ایران نیز در این رقابت‌ها را در حال حاضر اکبر محمدی به عنوان سرپرست، علیرضا طلوع کیان به عنوان مربی، پاول متئوس (مربی تمرین دهنده)، یاناس ویچیچ (مربی بدنساز) و ناربه شبانی (فیزیوتراپ – ماساژرو) تشکیل می‌دهند.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران نیز فردا (سه‌شنبه ۱۳ تیر) از فرانکفورت راهی آنکارا می‌شود تا ویزای خود و دیگر اعضای باقی مانده کادر فنی را در صورت عمل به وعده از سفارت آمریکا در ترکیه دریافت کند.

تیم ملی والیبال ایران ساعت سه بامداد روز چهارشنبه ۱۴ تیر به وقت تهران در نخستین مسابقه خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها به مصاف فرانسه قهرمان المپیک می‌رود.

گفتنی است فدراسیون جهانی والیبال چندی پیش در جلسه هیات رییسه خود نسبت به اقدام و رفتار خلاف منشور المپیک آمریکا و عدم اجرای تعهدات، برای حمایت از تیم ملی والیبال ایران، مصوب کرد که والیبال ایران به دلیل نداشتن تیم کامل خود در هفته سوم، می‌تواند انتخاب کند که نتیجه هفته سوم لیگ ملت‌های در امتیازات تیم ملی در رده‌بندی جهانی تاثیری نداشته باشد و اصطلاحاً فریز شود.

۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
کد خبر: 44469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha