پرسه‌های شوم زن شیک‌پوش؛ این زن شیاد را شناسایی کنید + عکس

زن شیک پوش با شگردی خاص در بانک‌ها سوژه هایش را شناسایی می‌کرد و با جعل ماهرانه چک‌ها دست به کلاهبرداری می‌زد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از روزنامه ایران پلیس آگاهی تهران با تقاضای چاپ عکس این زن خواست چنانچه افرادی از وی اطلاعی دارند مشخصات متهم را در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار دهند.
یک چک میلیونی
چندی قبل مدیر یک شرکت از برداشت میلیونی حساب بانکی‌اش خبردار شد و این در حالی بود که چکی به این مبلغ صادر نشده بود و با توجه به اینکه حساب حقوقی بوده و قسمت حسابداری نیز از این شماره چک اطلاعی نداشتند ماجرا به پلیس آگاهی تهران مخابره شد.
معاون حقوقی شرکت با حضور در اداره ۱۳ پلیس آگاهی تهران اظهار داشت که برداشت میلیونی از حساب شرکت به گونه‌ای صورت گرفته که هیچ چکی به این مبلغ و شخص برداشت کننده حساب صادر نشده است.
 

شکار چهره زن شیاد
بدین ترتیب کارآگاهان در این مرحله به سراغ دوربین‌های مداربسته رفته و در بررسی فیلم‌های ضبط شده متوجه شدند که زن جوانی با حضور در شعبه بانک و به یکی از باجه‌ها مراجعه کرده و با در اختیار داشتن یک برگ چک اقدام به نقد کردن و انتقال آن به حساب دیگری کرده است.
 

جعل چک
مأموران در گام بعدی با بررسی برگ چکی که در اختیار بانک بود متوجه جعلی بودن چک شده و حساب بانکی که به آن پول واریز شده است نیز به نام یک زن با مشخصات جعلی بوده است.


کارآگاهان در بررسی‌های بیشتر متوجه شدند زن جوان با چهره‌ای آراسته به شعب بانک‌ها مراجعه کرده و زمانی‌که مشتریان بانک قصد نقد کردن چک خود را داشتند به کنار آنها رفته و با گوشی موبایل از چک‌ها تصویربرداری کرده است.
شگرد زن شیاد
در این شاخه از تحقیقات مشخص شد این زن پس از تصویربرداری از چک‌ها در بانک به سراغ افرادی که در زمینه فروش چک‌ها و مدارک سرقتی فعالیت داشتند رفته و پس از گرفتن چک‌های سرقتی با جعل ماهرانه چک و تغییر شماره چک و مشخصات، مبلغ میلیونی را برای خودش صادر کرده است.
زن جوان در ادامه برای اطمینان از موجودی حساب طعمه هایش به بهانه استعلام گرفتن برای نقد کردن چک با شعب بانک‌ها یا قسمت حسابداری شرکت‌ها تماس گرفته و با ترفندی خاص از مانده حساب سوژه‌های خود اطمینان پیدا کرده و مبلغ چک را با توجه به موجودی حساب افراد صادر کرده است.
در ادامه این زن با کارت ملی جعلی حساب بانکی دیگری باز کرده و پس از نقد کردن چک‌ها و واریز آن به حساب خودش با مشخصات دروغین به صرافی‌ها و طلافروشی‌ها رفته و اقدام به خرید طلا و دلار کرده است.
زن شیاد کیست؟
تجسس‌های پلیسی با توجه به در اختیار داشتن تصویر و مشخصات دروغین ارائه شده از سوی زن جوان آغاز شد اما هیچ ردی از این زن جوان به دست نیامد و این در حالی بود که چند پرونده دیگر که زن شیاد به این شیوه و شگرد اقدام به کلاهبرداری کرده بود در اداره ۱۳ پلیس آگاهی تهران تشکیل شد.
بنا بر این گزارش، بازپرس شعبه ۷ دادسرای ناحیه یک با توجه به سریالی بودن این کلاهبرداری‌ها و فراری بودن متهم، با تقاضای چاپ عکس متهم خواست چنانچه کسانی اطلاعاتی از مخفیگاه وی دارند با شماره تلفن ۵۱۰۵۵۶۱۳ و ۵۱۰۵۵۴۳۴ اداره ۱۳ پلیس آگاهی تهران تماس بگیرند.

پرسه‌های شوم زن شیک‌پوش؛این زن شیاد را شناسایی کنید + عکس

۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲
کد خبر: 44702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مبی IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
      0 0
      لعنت بهش