کسب‌وکار سنتی دیر بجنبد، می‌میرد

سید فرشاد فاطمی در یک میزگرد با حضور هادی سپانلو - معاون مدیرعامل در امور برنامه‌ریزی و تحول بانک ملت - به موضوع تحول دیجیتال در کسب‌وکار بنگاه‌ها پرداختند. سپانلو با اشاره به تبعات مقاومت کسب‌وکارهای سنتی در برابر دیجیتالی شدن می‌گوید: به تبع تغییر تکنولوژی، ذائقه مشتریان تغییر کرده و خواسته‌های جدید شکل گرفته است. اگر یک کسب‌وکار در معرض این قرار بگیرد ولی تغییر نکند از بین می‌رود و رقبا و بازیگران جدید به میدان می‌آیند. به باور سپانلو دیجیتالی شدن به باور نیاز دارد، باور به اینکه از هیبت بزرگ فیل‌گونه قرار است یک هیبت چالاک شیرگونه به وجود آید.

۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴
کد خبر: 44890
منبع: اکو ایران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha