مصدومان حادثه تروریستی شاهچراغ از کدام ناحیه بدن مورد اصابت قرار گرفتند؟

گلوله به صورت یکی دیگر از مجروحین حادثه برخورد کرده اما خوشبختانه گلوله به چشم این فرد آسیبی وارد نکرده است. ممکن است تغییر شکل در صورت وی نیز بروز کند اما عمل جراحی صورت برای این مصدوم نیز در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دکتر سید وحید حسینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: پنج نفر از مصدومین حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) به بیمارستان نمازی منتقل شدند که یکی از این افراد مرخص شده و هم اکنون یکی دیگر از مجروحین نیز در بیمارستان مسلمین بستری است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مصدومین این حادثه تروریستی نیز از بیمارستان شهید رجایی ترخیص شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اضافه کرد: یکی دیگر از مجروحین بستری در بیمارستان نمازی نیز احتمالا بزودی از این مرکز درمانی ترخیص خواهد شد.

وی اظهار داشت: چهار نفر از مجروحین بستری در نمازی نیز تاکنون مورد عمل جراحی قرار گرفته که یکی از این افراد بنام جهانگیری به دلیل اینکه علایم حیاتی وی پایدار نبود امروز دوشنبه ۲۳ مرداد ماه به اتاق عمل منتقل شد که طی این جراحی پزشکان موفق به کنترل خونریزی شدند.

حسینی افزود: یکی از این مجروحین نیز که خانم است و گلوله به ناحیه لگن وی برخورد کرده است نیز شب گذشته عمل جراحی شد و امروز نیز مجددا مورد عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: گلوله به صورت یکی دیگر از مجروحین حادثه شاهچراغ (ع) برخورد کرده که وضعیت حیاتی این فرد نیز پایدار است و خوشبختانه گلوله به چشم این فرد آسیبی وارد نکرده است اما ممکن است تغییر شکل در صورت وی نیز بروز کند اما عمل های جراحی صورت برای این مصدوم نیز درنظر گرفته شده است.

وی اعلام کرد که رویه بهبودی برای تمام مصدومین این رخداد در حال طی شدن است.

اسامی مصدومان حادثه تروریستی

فهرست اسامی مصدومان حادثه تروریستی شاهچراغ

۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
کد خبر: 45999
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha