ایران-ژاپن: زودتر از آن‌ چیزی که فکرش را می‌کردیم!

دو تیم ایران و ژاپن زودتر از فینال احتمالی قهرمانی آسیا به هم رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران روز گذشته در دومین بازی دوستانه خود پیش از شروع مسابقات قهرمانی آسیا در ارومیه به مصاف قطر رفت و موفق شد با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست دهد؛ درست مثل همان نتیجه‌ای که در دیدار قبلی مقابل پاکستان رقم خورد.

از طرف دیگر ژاپن نیز بامداد روز چهارشنبه به ارومیه رسید و بعد از گمانه‌زنی‌های فراوان بالاخره مشخص شد که این تیم با همه ستاره‌های خود یعنی همان بازیکنانی که مدال برنز لیگ ملت‌ها را گرفتند، پا به مسابقات قهرمانی آسیا در ایران می‌گذارد.

بسیاری معتقدند که ایران و ژاپن از بیشترین شانس برای رسیدن به فینال مسابقات قهرمانی آسیا برخوردار هستند و در نهایت یکی از این دو تیم جام را بالای سر می‌برند. اما جالب اینکه قبل از فینال احتمالی قرار است دو تیم امروز در یک مسابقه تدارکاتی رو در روی یکدیگر قرار بگیرند.

اعلام شده که این بازی پشت درهای بسته برگزار می‌شود اما در دو بازی قبلی مقابل پاکستان و قطر نیز چنین ادعایی از سوی فدراسیون انجام شده بود اما خروجی کار کمی متفاوت به نظر می‌رسید. با این حال قطعا این مسابقه نیز از اهمیت خاص خود برخوردار است و می‌تواند محکی جدی برای هر دو تیم پیش از فینال احتمالی قهرمانی آسیا تلقی شود.

1911080

این بازی از ساعت ۱۸ امروز آغاز خواهد شد. تا بعد از پایان مسابقه احتمالا هیچ اطلاعاتی از این بازی تدارکاتی اما در عین حال مهم بیرون نخواهد آمد. با این حال بعد از بازی همین جا شما را از نتیجه و حواشی این جدال مهم مطلع خواهیم کرد.

۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱
کد خبر: 46098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha