تغییر چهره آتنه فقیه نصیری بعد از یک بیماری سخت + عکس

تصویر جدیدی از آتنه فقیه نصیری​ بعد از مدتی دوری از تلویزیون بخاطر ابتلا به بیماری ام اس منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد آتنه فقیه نصیری که مدتی بخاطر بیماری ام اس از بازیگری دوری کرده بود به تازگی با چهره ای بسیار شکسته در یک سریال تلویزیونی ظاهر شد.

آتنه فقیه نصیری بازیگر خوش چهره ای که بسیار پرطرفدار بود مدتی قبل به بیماری ام اس دچار شد و برای مدتی از بازیگری دوری کرد.

بیماری ام اس همه جوانی و زیبایی "خانم بازیگر ایرانی" را گرفت/ عکس باورنکردنی

آتنه فقیه نصیری متولد ۲۳ آبان ۱۳۴۷ در خوزستان، بازیگر است

فارغ التحصیل لیسانس رشته زبان اسپانیایی در دانشگاه آزاد می باشد، از سینما فعالیت خود را شروع کرد و حالا چند سالیست درگیر بیماری MS نیز می باشد

خانواده

پدرش اصالتا اهل کلاردشت مازندران و افسر شهربانی بود و تنها یک خواهر کوچکتر از خود بنام سارا دارد که ۵ سال اختلاف سنی دارند.

در شناسنامه متولد تهران است اما در شهر آغاجاری استان خوزستان به دنیا آمده و بعد از ۲ سال به تهران مهاجرت کردند و سال ۱۳۵۸ یکسال در چالوس بودند.

بیوگرافی آتنه فقیه نصیری با عکس های شخصی

شروع بازیگری

اولین بار در سال ۱۳۶۹ به پیشنهاد بهرام بیضایی برای بازی در فیلم مسافران را رد کرد تا اینکه سال ۱۳۷۰ با فیلم جیب برها به بهشت نمی روند جلوی دوربین رفت

با اینکه فکر نمی کرد این شغل را ادامه دهد اما تجربه بازی در ۲۳ سالگی باعث شد سر از دنیای بازیگری درآورد و در این حرفه ماندگار شود.

تلویزیون و شهرت

در سال ۱۳۷۱ با سریال چشمه زندگی وارد تلویزیون شد و همین سال با سریال خاله سارا چهره اش شناخته و با سریال خانه سبز سال ۷۵ به شهرت رسید.

Ateneh Faghih Nasiri

ازدواج و طلاق

آتنه فقیه نصیری در سال ۱۳۷۰ قبل از شروع بازیگری با فریبرز عرب نیا بازیگر مشهور آن روزها ازدواج کرد اما این ازدواج در نهایت بدون داشتن فرزندی به طلاق ختم شد.

با ایکه آقای عرب نیا برای بارد دوم با مرحوم عسل بدیعی ازدواج کرد و آن زندگی هم به طلاق ختم شد اما خانم فقیه نصیری دیگری ازدواجی نداشت.

۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
کد خبر: 47037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha