آغاز فراخوان جذب هیات علمی سال ۹۹ از امروز

فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سال ۱۳۹۹ از ساعت ۱۲ امروز، یک‌شنبه ۱۱ آبان آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ۵ شهریور فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها اعلام شد و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی فرصت داشتند از تاریخ ۱۵ شهریور ۹۹ تا ۱۶ مهر میزان نیاز به هیات علمی را به مرکز جذب اعضای هیات علمی اعلام کنند.

بر این اساس مرکز نظارت و ارزیابی هیات علمی از ۱۷ تا ۳۰ مهر ۹۹ اعلام نیاز دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی را بررسی و نسبت به تخصیص ظرفیت اقدام کرده و در مرحله بعد دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از ۳ تا ۹ آبان ۹۹ نسبت به تطبیق نیاز با تاییدیه مرکز نظارت اقدام کردند.

طبق اعلام مرکز جذب، مراکز جذب اعضای هیات علمی فرصت داشتند از شنبه ۱۰ آبان تا ۱۸ آذر فراخوان جذب اعضای هیات علمی را اعلام کنند، اما به دلیل برخی مشکلات اداری و فنی، ثبت نام متقاضیان جذب اعضای هیات علمی دیروز آغاز نشد و ثبت نام برای جذب هیات علمی از ساعت ۱۲ امروز یک‌شنبه، یازدهم آبان ۹۹  آغاز خواهد شد.

پس از این مرحله مرکز جذب اعضای هیات علمی از ۱۵ فروردین تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ پرونده‌ها را در هیات مرکزی جذب هیات علمی بررسی می‌کند. دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی حداکثر تا تاریخ ۱ تیر ۱۴۰۰ باید نتیجه نهایی جذب اعضای هیات علمی فراخوان شهریور ماه ۹۹ را اعلام کنند.

متقاضیان فراخوان فوق درصورت نیاز به مشاوره و راهنمایی از سوی کارشناسان مرکز جذب، می‌توانند پس از ورود به سامانه جامع جذب و از طریق مرکز پیام پرسش خود را مطرح و پاسخ آن را طی مدت یک روز کاری، دریافت کنند.

هر داوطلب به محض ثبت نام از حقوق مکتسبه ثبت نام برخوردار است و باید شـرایط سـالم و عـادلانه شـرکت وی در رقابت فراهم شود. از هرگونه تضییع حق و تعیین و یا محدود کردن دایره انتخاب شوندگان، قبل از بررسی علمی و سایر صلاحیت ها خودداری کند. 

۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
کد خبر: 4823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha