تخفیف خدمات آزمایشگاهی به اعضای جوان هیأت علمی و دانشجویان

تمامی اعضای هیئت علمی و دانشجویان سراسر کشور به مناسبت روز دانشجو و هفته پژوهش از اعتبار ویژه خدمات آزمایشگاهی بهره‌مند شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از معاونت علمی و فناوری، پژوهش کاربردی و اثربخش، نیازمند آزمون و ارزیابی است. برای آن‌که پژوهشگر بتواند نتایجی قابل اعتنا، مقیاس‌پذیر و راه‌گشار ارائه دهد نیاز به انجام آزمایش‌هایی است که گاه مستلزم تکرار هستند یا تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته‌ای را می‌طلبند؛ تجهیزاتی که ممکن است به سهولت در دسترس نباشند.

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با توجه به همین نیاز مبرم، ضمن گرد هم آوردن خانواده‌ گسترده آزمایشگاه‌های سراسر کشور با حوزه‌های فناوری گوناگون از یک سو و جامعه پژوهشگران و دانشگاهیان و فناوران از سوی دیگر، راه را برای توسعه پژوهش‌های فناورانه هموار کرده است.

این شبکه، ضمن حمایت از مراکز آزمایشگاهی به شکل‌هایی گوناگون زمینه‌ را برای حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور نیز فراهم کرده است تا خدمات آزمایشگاهی مورد نیاز، کیفی و در زمان مناسب در اختیار پژوهشگران کشور قرار بگیرد.

بر همین اساس ارائه‌ اعتبارات دریافت خدمات آزمایشگاهی جزو اولویت‌های شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بوده است. این اعتبارات و تسهیلات، به مناسبت‌ها و در بازه‌های زمانی گوناگون به فعالان زیست‌بوم پژوهش و نوآوری کشور ارائه می‌شود.

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که بستری برای حضور نزدیک به۷۶۰ مجموعه آزمایشگاهی را فراهم آورده است، در راستای حمایت از توسعه پژوهش‌ و فناوری و به مناسبت روز دانشجو و هفته پژوهش، اعتبار ویژه ای را به اعضای هئیت علمی و دانشجویان سراسر کشور ارائه می‌دهد.

این در حالی است که تاکنون بیش از ۱۰۳هزار عضو باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی از اعتبارات و طرح‌های متنوع این شبکه استفاده کرده‌اند. در این طرح دانشجویان و اعضای هیئت علمی می توانند تا ۲۵ آذرماه با ثبت نام در باشگاه مشتریان و انتخاب طرح مربوطه از اعتبار ۵ میلیون ریالی با تخفیف ۹۰ درصدی استفاده کنند.

همچنین برای حمایت از پژوهشگران و نخبگان جوان کشور، همه اعضای هیئت علمی جوان که کم‌تر از ۵ سال از تاریخ شروع فعالیت آن‌ها به عنوان هیئت علمی گذشته است، می توانند از طریق باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی از اعتبار ۶۰ میلیون ریالی با تخفیف ۷۵ درصد بهره‌مند شوند.

۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰
کد خبر: 8911
منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha