اطمینان سرمربی عراق از صعود به جام جهانی فوتبال + فیلم خلاصه بازی

خسوس کاساس، سرمربی تیم ملی عراق پس از پیروزی ۵-۱ برابر اندونزی گفت: عراق آنچه را که برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۶ لازم است، در اختیار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از AFC، پیروزی پرگل عراق برابر اندونزی باعث شد تیم عراق در گروه F مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۶ و جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ عربستان پیشتاز شود و ویتنام پس از شکست ۲-۰ فیلیپین در رده دوم قرار گرفت.

فیلم خلاصه بازی عراق و اندونزی با فیلترشکن ببینید

کاساس درباره شانس عراق برای صعود به جام جهانی گفت: مطمئناً تیم می تواند به جام جهانی صعود کند. من اینجا هستم زیرا به این هدف اعتقاد دارم. من اینجا نیستم تا قول بدهم و باید تمام تلاشم را انجام دهم و برای رسیدن به اهدافمان به کار گروهی اعتقاد دارم. به بازیکنان تبریک می‌گویم، بازی از طرف ما عالی بود و ما موفق شدیم برنده شویم اما هنوز باید در برخی جنبه‌ها پیشرفت کنیم. نکته مهم ریکاوری بازیکنان است، زیرا ما هنوز راه طولانی در پیش داریم و اکنون فقط به بازی با ویتنام فکر می کنیم. همه بازیکنان تیم در هر لحظه قادر به بازی هستند، من ۱۱ بازیکن ندارم و هر بازیکنی آماده بازی باشد در ترکیب قرار خواهد گرفت.

بشار رسن، اسامه رشید، یوسف امین و علی العماری گلزنان عراقی بودند و جوردی امات یک گل به خودی زد تا پیروزی پرگل عراق را تکمیل کند.

با توجه به اینکه ویتنام نیز رقابت ها را با پیروزی آغاز کرده است، دیدار روز سه شنبه در استادیوم ملی هانوی نوید یک دیدار هیجان انگیز را می دهد.

۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
کد خبر: 49141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha