فرمانده سپاه در خانه کشتی / دیدار سردار سلامی با علیرضا دبیر و خوش و بش با حسن یزدانی + عکس

مراسم تقدیر از ملی‌پوشان کشتی ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مراسم تقدیر از تیم های ملی کشتی با حضور سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی، ملی پوشان کشتی و پیشکسوتان این رشته در سالن همایش‌های فدراسیون کشتی برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر ملی پوشان کشتی و کادر فنی تیم های ملی، تعدادی از پیشکسوتان کشتی و ورزش ایران همچون منصور برزگر، رحیم علی آبادی، ابراهیم جوادی، علی اکبر حیدری، سلمان حسام، صادق گودرزی، حسن روشن، تیمور غیاثی، حسین فرکی. عباس حاج کناری و بهروز یاری‌حضور داشتند.

سردار سلامی به همراه علیرضا دبیر و کیومرث هاشمی وزیر ورزش وارد این مراسم شد. سلامی در ابتدای ورود به این مراسم با ملی پوشان کشتی، کادرهای فنی و پیشکسوتان ورزش و کشتی ایران خوش و بش کرد و دقایقی با آن ها به گفتگو پرداخت.

فرمانده سپاه همچنین با حسن یزدانی چهره شاخص کشتی ایران برخورد بسیار گرم و صمیمانه‌ای داشت و ضمن احوااپرسی از او، از دلاوری های یزدانی در میادین کشتی تمجید کرد.

وی همچنین در زمان احوالپرسی با پیشکسوتان کشتی خطاب به آن ها گفت: روزی افتخار من این بود که شما را از نزدیک ببینم و حالا از دیدن شما بسیار خوشحالم.

فرمانده سپاه در خانه کشتی / دیدار سردار سلامی با علیرضا دبیر و خوش و بش با حسن یزدانی + عکس

دبیر خطاب به سردار سلامی: طوری با ما برخورد شد که انگار شکست خورده‌ایم/ زیاده خواه هستم

رییس فدراسیون کشتی با بیان اینکه تیم های نهم و یازدهم جهان را تحویل گرفتیم، گفت: با وجود نایب قهرمانی تیم های آزاد و فرنگی در قهرمانی جهان طوری با ما برخورد شد که انگار شکست خورده ایم.

علیرضا دبیر در مراسم تقدیر از ملی پوشان کشتی، گفت: از سردار سلامی بزرگوار سردار معروفی آقای کیومرث هاشمی و پیشکسوتان کشتی و بزرگان خودم که محبت کردید تشریف آوردید تشکر می‌کنم. تک تک این بزرگان برای ما زحمت کشیدند که ما الان هستیم. جنایت وحشیانه صهیونیست ها را هم محکوم می‌کنیم و از این اتفاقات خیلی ناراحتیم.

وی با اشاره به قهرمانی‌های تیم های ملی کشتی در رده‌های مختلف سنی گفت: ما در بزرگسالان در هر دو تیم نایب قهرمان جهان شدیم و ایران تنها کشوری بود که در هر دو رشته دوم شد اما با ما طوری برخورد کردند که انگار شکست خوردیم. تیم نهم و یازددهم را تحویل گرفتیم. امسال در همه رده ها قهرمان شدیم. من از این برخوردها می خندیدم. البته من می‌گفتم خدا را شکر که توقعات بالا رفته است. روزی نهم و یازدهم جهان می شدیم می‌گفتند جوانگرایی می کنیم. خود من به شخصه می‌گویم باید هر دو تیم ما قهرمان جهان می‌شدند. در بازی های آسیایی هم به جای ۵ طلا باید ۸ طلا می گرفتیم. من زیاده خواه هستم و به سرمربیان تیم های ملی فشار می آورم.

دبیر ادامه داد: آقای کیومرث هاشمی از روزی که آمده برای کشتی سنگ تمام گذاشته اما خود ما هم سعی می‌کنیم به لحاظ شغلی و تجلیل به کشتی گیرانمان رسیدگی کنیم. بچه های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ما که مدال آوردند امروز مورد تجلیل قرار می گیرند و جا دارد از همراه اول که حامی کشتی ایران است قدردانی کنم.

۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
کد خبر: 49254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha