برد سه گله کلینزمن و صدرنشینی کره + فیلم خلاصه بازی

تیم ملی کره‌جنوبی با نتیجه ۳-۰ تیم ملی چین را شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم ملی کره‌جنوبی در حالی مقابل چین به میدان رفت که بعد از پیروزی بزرگ مقابل سنگاپور، فرصت این را داشت تا با شکست چین به تنهایی در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

فیلم خلاصه بازی کره جنوبی و چین

بازی با حملات چین آغاز شد و شاگردان یورگن کلینزمن در دقیقه ۱۰ یک ضربه پنالتی به دست آوردند که سون هیونگ مین این ضربه را برخلاف حرکت دروازه‌بان تبدیل به گل کرد.

1956892

در ادامه کره کاملا مسلط بر بازی بود و تیم یورگن کلینزمن فرصت‌های خیلی خوب دیگری هم داشت اما نتوانست دروازه یان جونلینگ را باز کند تا اینکه در دقیقه ۴۵ ارسال کرنر با ضربه سر سون هیونگ مین از تیر اول همراه شد تا گل دوم هم به ثمر برسد و نیمه نخست ۲-۰ تمام شود.

حملات کره در نیمه دوم هم ادامه داشت و شاید مهم‌ترین موقعیت در دقیقه ۵۲ بود که روی پاس سون، مهاجم این تیم نتوانست دروازه خالی را باز کند و این موقعیت به سادگی از دست رفت.

1956891

در دقیقه ۶۴ کره یک موقعیت بسیار خوب دیگر هم داشت که روی حرکت فردی لی کانگ این به وجود آمد اما شوت فنی این بازیکن از پشت محوطه جریمه تبدیل به گل نشد و با اختلاف کم به بیرون رفت.

نکته بارز در این بازی نمایش درخشان لی کانگ این و سون هیونگ مین بود که به تنهایی نبض حملات تیم یورگن کلینزمن را در اختیار داشتند و خود را یک سطح بالاتر از سایر بازیکنان حریف نشان دادند.

سرانجام در آخرین دقایق کره‌جنوبی توانست این بار روی ارسال سون هیونگ مین و ضربه سر سئونگ هیون این گل سوم را بزند تا در روزی که چین تنها یک موقعیت گل داشت، کره در ورزشگاه شنژن چین به پیروزی مهمی دست یابد.

1956893

این پنجمین برد متوالی تیم ملی کره جنوبی بود که باعث شد تا یورگن کلینزمن کاملا از فشار اولیه خارج شود و با شرایط مثبت پای به جام ملت‌های آسیا بگذارد.

۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
کد خبر: 49285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha