ژاپن سوریه را پنج تایی کرد + فیلم خلاصه بازی

در دیداری یک‌طرفه، تیم ملی ژاپن موفق شد سوریه را با پنج گل در هم بکوبد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، شاگردان هاجیمه موریاسو که ۷ بازی متوالی را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند، در حالی مقابل سوریه قرار گرفتند که به دلیل سلب میزبانی از این کشور، بازی در جده عربستان برگزار شد.

با این حال ژاپن کار چندان سختی برای شکست سوریه نداشت. باوجود چند فرصت از دست رفته که مهم‌ترینش در دقیقه ۲۴ رقم خورد، جایی که ضربه آیاسه اوئدا از نزدیکترین فاصله با واکنش دروازه‌بان حریف همراه شد تا دروازه همچنان بسته بماند.

گل اول ژاپن اما در دقیقه ۳۲ با ضربه تاکفوسو کوبو به ثمر رسید. جایی که این بازیکن با شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه دروازه حریف را باز کرد و ژاپن را پیش انداخت. در دقیقه ۳۷ این بار روی حرکت جونیا ایتو، مهاجم نوک ژاپن بود که از فاصله نزدیک ضربه را به سمت دروازه رفت تا اوئدا نیز به جمع گلزنان ژاپن اضافه شود.

فیلم خلاصه بازی سوریه و ژاپن

1941505

اوئدا تنها سه دقیقه دیگر زمان می‌خواست که گل سوم را بزند. دوباره از فاصله نزدیک و بار دیگر روی پاس جونیا ایتو، این مهاجم شاغل در اردیویسه توانست گل سوم را به ثمر برساند.

نیمه نخست در حالی با این نتیجه به پایان رسید که سوریه باوجود حضور عمر السومه در نوک خط حمله، نتوانست موقعیت خاصی را خلق کند و حتی یک ضربه در چارچوب هم نداشت.

در شروع نیمه دوم، روی پاس تاکفوسو کوبو، سوگاوارا هم به جمع گلزنان ژاپن اضافه شد و با یک ضربه از راه دور گل چهارم را هم به ثمر رساند تا عملا کار سوریه با همین گل به پایان برسد.

1956950

هاجیمه موریاسو سپس چند تعویض انجام داد و تاکومی مینامینو، مائو هوسویا، کوکی ماچیدا و ریتسو دوآن را وارد زمین کرد تا ترکیبی کاملا تغییریافته را در این بازی داشته باشد. با این حال در آخرین دقایق و روی یک شوت بلوکه شده، مائو هوسویا گل پنجم را هم به ثمر رساند.

این پیروزی در روزی رقم خورد که سوریه هیچ ضربه در چارچوبی نداشت اما ژاپن با ۷۱ درصد مالکیت، ۱۹ شوت و ۷ ضربه در چارچوب، دومین برد متوالی در مقدماتی جام جهانی را کسب کرد.

۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
کد خبر: 49290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha