تماشا کنید |‌ دستگیری قاتل سریالی گربه‌های تهران

زنی که به قاتل سریالی گربه‌های تهران شهرت یافته بود توسط پلیس به دام افتاد. در این ویدیو گفتگو با همسایه ها و فیلم اجساد بدون سر را می‌بینید. او همسایه ها را تهدید به اسید پاشی و قتل می‌کرد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد شهروندان خیابان ابراهیمی جنوبی واقع در بلوار فردوس شرق، متوجه موضوع عجیبی در خصوص قتل عام گربه های محله خودشان شدند و پس از بررسی بوی بد در محله و علت کم شدن تعداد این گربه ها با صحنه عجیبی روبرو شدند. آن ها هر سمت خیابان را نگاه می کردند لاشه گربه ای را پیدا می کردند که به طرز وحشتناکی کشته شده بودند.

بعد از مشاهده این صحنه توسط اهالی محله شهرزیبا این موضوع با کلانتری شهر زیبا مطرح شد و ماموران کلانتری برای بررسی دقیق این ماجرای دلخراش وارد صحنه شدند که پس از بررسی متوجه حضور یک زن با زندگی کاملا عجیب و غربی شدند، همسایه ها به ماموران گفته بودند احتمال می دهیم این زن با موضوع مرگ و سلاخه گربه ها ارتباط داشته باشد و بر همین اساس روز گذشته با حضور تعداد زیادی از شهروندان محله شهر زیبا در جلوی در خانه این زن ماموران وارد شدند و با جسد گربه های زیادی روبروی شده که هر کدام به طرز وحشتناکی کشته شده بودند، زن قاتل بازداشت و به کلانتری منتقل شد.

در جریان این گزارش خبرنگار رکنا برای بررسی زوایای بیشتر این اتفاق تلخ به محل حادثه رفته و با تعدادی از همسایه های این زن روان پریش روبرو شدند.

بر اساس گزارش همسایه ها این خانم گربه ها را از طبقه پنجم به پایین پرتاب می‌کرده و آنها را به قتل می‌رسانده است، وقتی ما متوجه بوی نامطبوعی از خانه این زن شدیم پرس و جو کردیم و متوجه می‌شدیم که این زن گربه‌ها را سلاخی می‌کرده و بعضی از آن ها را زنده زنده در فریزر خانه اش قرار می‌داده است.

به گفته همسایه ها ماجرا به گربه ها ختم نمی‌شود و این زن حتی آزار هایی به همسایه هایش می‌رساند و آن ها را تهدید به اسید پاشی و قتل می‌کرد.

بعد از گزارشات پی در پی همسایگان به پلیس، بالاخره در روز پنجشنبه، دوم آذر ماه، ماموران کلانتری۱۳۳شهرزیبا با حضور در خانه این زن، او را دستگیر می‌کنند و به کلانتری می‌برند.

سرایدار ساختمانی که زن گربه کش در آن زندگی می‌کرد گفت: این زن بارها مرا تهدید کرد و مزاحمت زیادی برای من و دختر خردسالم ایجاد کرده بود، او حتی روی در خانه برخی از همسایگان بنزین می‌ریخت و موجب ترس آنها می شده است.

این زن برای تحقیقات بیشتر و اصل ماجرا در بازداشت کلانتری ۱۳۳ شهر زیبا شد و این پرونده در حال بررسی از زوایای اجتماعی و عمومی جامعه است.

۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
کد خبر: 49443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha