فوری: سپاهان - الهلال در نقش جهان

باشگاه سپاهان در ورزشگاه خانگی خود بازی حساس مقابل الهلال عربستان را برگزار می‌کند.

ببه گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، کنفدراسیون فوتبال آسیا در صفحه رسمی وب‌سایت خود برنامه مسابقات مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان را در ستون سمت چپ خود قرار داده که طی روزهای گذشته محل انجام دیدار رفت سپاهان ایران و الهلال عربستان مشخص نبود که امروز نام استادیوم نقش‌جهان درج شد.

تیم فوتبال سپاهان نخستین میزبانی در فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ قهرمانان آسیا را باید مقابل الاتحاد عربستان در مرحله گروهی انجام می‌داد که آن مسابقه با وجود حضور هر دو تیم در استادیوم نقش جهان اصفهان برگزار نشد و پس از آن هم بخاطر مسائل رخ داده در ورزشگاه و حواشی به وجود آمده، طلایی پوشان از دو جدال بعدی برابر آلمالیق ازبکستان و نیروی هوایی عراق محروم شدند که این روند برای آنها به پایان رسید.

1976926

بنابر اعلام سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، زمان بازی برگشت الهلال و سپاهان در عربستان، روز سوم اسفند ماه اعلام شده است

طلایی پوشان که یک جلسه محرومیت تعلیقی هم از میزبانی در رقابت‌های خانگی داشتند، مشخص نبود بتوانند در ورزشگاه نقش جهان در بازی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان قرار بگیرند یا نه، اما حالا ای‌اف‌سی را به میزبانی طلایی پوشان در اصفهان داد.

بدین ترتیب سعودی‌ها باید برای مسابقه رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان به اصفهان سفر کنند و در روز پنج‌شنبه، بیست و ششم بهمن‌ ماه در ورزشگاه نقش جهان مقابل هم قرار بگیرند.

بازی برگشت الهلال عربستان و سپاهان ایران هم یک هفته پس از بازی رفت در روز پنج‌شنبه، سوم اسفند ماه برگزار خواهد شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا فعلا محل این بازی را ورزشگاه امیرفیصل بن فهد ریاض اعلام کرده، اما گفته می‌شود این بازی در ورزشگاه تازه تاسیس الهلال به‌نام مملکت آرنا انجام می‌شود.

سپاهان ایران دو میزبانی اخیرش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را در ورزشگاه آزادی انجام داد و مقابل آلمالیق ازبکستان و نیروی هوایی عراق به برتری رسید که حضور هواداران اصفهانی در تهران برای حمایت از تیم محبوب‌شان سخت بود، اما حالا با انتقال بازی به استادیوم نقش‌جهان، بدون شک آنها هم حضور بی‌نظیری در ورزشگاه خانگی خود در جدال با الهلال عربستان خواهند داشت و جوی مشابه با دیدار لغو شده برابر الاتحاد را رقم می‌زنند.

۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
کد خبر: 51042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha