برخورد زنجیره‌ای ۲۰ خودرو بر اثر طوفان شن + تصاویر

طوفان شن و کاهش دید رانندگان در مسیر فریمان به تربت‌جام منجر به برخورد زنجیره‌ای ۲۰ دستگاه خودرو سواری شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، محمد حسن نیکومنش، رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی فریمان خاطرنشان کرد: امروز شنبه ۲۳ دی در پی تماس تلفنی مبنی بر تصادف زنجیره‌ای در جاده فریمان_ تربت‌جام اکیپ امداد و نجات ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی فریمان بلافاصله با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این تصادف زنجیره‌ای در ۳۰ کیلومتری فریمان لاین برگشت به این شهرستان رخ داده است، اظهار کرد: در این تصادف زنجیره‌ای حدود ۲۰ دستگاه خودرو به دلیل طوفان شن و عدم دید کافی در جاده به صورت جلو به عقب با یکدیگر برخورد کردند.

طوفان شن

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی فریمان با اشاره به اینکه بعضی از این خودروها خسارت سنگینی دیده بودند، بیان کرد: خوشبختانه این تصادف خسارت جانی نداشت.

وی با اعلام اینکه هم اینک وضعیت طوفان شن در این منطقه کاهش یافته و دید رانندگان به وضعیت عادی بازگشته است، گفت: با تلاش نیروها جاده باز و خودروها در حال تردد هستند.

نیکومنش گفت: رانندگان حتماً قبل از تردد در محورها از عادی شدن شرایط هوا اطلاع یابند.

ظهر دیروز تصادف زنحیره‌ای در مسیر جاده فریمان تربت‌جام به دلیل طوفان شن و کاهش دید افقی رخ داد که نیروهای پلیس‌راه، آتش‌نشانی، اورژانس ۱۱۵ و هلال احمر با هدف امدادرسانی و رهاسازی مصدومان حادثه در محل حاضر شدند.

۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
کد خبر: 51183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha