دیگر دوست ندارم بازی پرسپولیس را ببینم/ گلی که بیرانوند خورد را در بازی‌های پلی‌استیشنی دیده‌ام!

پیشکسوت فوتبال گفت: دریافت چنین گلی از بیرانوند که مدعی بهترین نسل فوتبال ایران است، بعید بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد نبی‌الله باقری‌ها درباره باخت تیم فوتبال پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس مقابل آلومینیوم خوب بازی کرد و به‌ویژه در نیمه دوم عملکرد بهتری داشت، اما نهایتا تساوی عادلانه‌ترین نتیجه بود. بازیکنانی که در حد و اندازه‌های ملی هستند، باید همیشه کیفیت فنی بالایی داشته باشند و این نوع اشتباه از بازیکنی نظیر بیرانوند که کلی تجربه دارد، بعید است.

وی در مورد گلی که بیرانوند از تیم فوتبال آلومینیوم دریافت کرد، گفت: مشکل دیگر پرسپولیس این است که خیلی راحت گل می‌خورد. علیرضا بیرانوند اعلام کرده بهترین نسل فوتبال ایران هستند، اما پس چطور این گونه گل می‌خورد؟ دلیل نداشت بیرانوند از دروازه بیرون باشد. گلی که او خورد را همیشه در بازی‌های پلی‌استیشنی می‌بینیم.

او با اشاره به این‌که فوتبالیست‌های ملی اصلا حرفه‌ای رفتار نمی‌کنند، ادامه داد: باشگاهی که بازیکنانش در انتخاب سرمربی دخالت می‌کنند و برای گرفتن پول با مدیرعامل جلسه می‌گذارند، پایانش به اینجا ختم می‌شود که بعضی از بازیکنان در زمین راه می‌روند و بازی نمی‌کنند.

پیشکسوت فوتبال افزود: بعضی از ملی‌پوشان فوتبال ایران در تمامی برنامه‌های تلویزیونی، تفریحی، مافیا و... شرکت می‌کنند و فقط در برنامه‌های آشپزی حضور ندارند! به نظرم در برنامه آشپزی هم بروند شاید چیزی از آن‌ها یاد بگیریم. باید به آن‌ها گفت که شما شغل‌تان فوتبال است. این نفرات برای باشگاه بزرگ و این هواداران بازی می‌کنند. مگر درآمدتان از فوتبال کافی نیست که در همه برنامه‌های تلویزیونی هستید؟

باقری‌ها در پایان خاطرنشان کرد: فوتبال ایران خیلی وقت است که به بیراهه می‌رود. وقتی این وقایع را می‌بینیم سردرد می‌گیریم. از ته قلبم می‌گویم که دلم برای هواداران می‌سوزد و دیگر دوست ندارم بازی تیم محبوبم را ببینم که یک سری از این بازیکنان را در زمین ببینم، چون بی‌کیفیت فوتبال بازی می‌کنند.

۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰
کد خبر: 52496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha