ببینید: درگیری شدید شجاع خلیل زاده با خبرنگاران؛ بازگشت به عصر چاله‌میدانی!

شجاع خلیل‌زاده مدافع تیم ملی فوتبال به واسطه عملکرد ضعیفش یکی از عوامل شکست تیم ایران در جام ملت‌های آسیا شناخته می‌شد؛ بازیکنی که حالا مشخص شده کارلو کیروش به درستی از او استفاده نمی‌کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد شجاع خلیل‌زاده مدافع تیم ملی فوتبال به واسطه عملکرد ضعیفش یکی از عوامل شکست تیم ایران در جام ملت‌های آسیا شناخته می‌شد؛ بازیکنی که حالا مشخص شده کارلو کیروش به درستی از او استفاده نمی‌کرد. کاپیتان تراکتور در پایان بازی با پرسپولیس، درباره عملکرد تیم ملی در جام ملت‌ها، به دفاع از قلعه نویی پرداخت و خبرنگاران را کیروشی پور خطاب کرد که در نهایت به درگیری لفظی شدید انجامید؛ درگیری که اگر مدیر رسانه‌های تراکتور دخالت نمی‌کرد، ممکن بود به جای باریک بکشد. رفتار و ادبیات غیرحرفه‌ای خلیل زاده را می‌بینید.

خبرورزشی در گزارشی نوشت: فوتباله دیگه! احتمالا این جمله را در این چند روز بارها شنیدید. دوشنبه‌شب بارها از زبان سرمربی تیم ملی، امشب هم در میکسدزون استادیوم آزادی و از زبان شجاع خلیل‌زاده. البته کاپیتان تراکتور چند ثانیه بعد چنان از کوره در رفت و عربده می‌کشید که حس کردیم این هم جزئی از «فوتباله دیگه»! مدافع تیم ملی به‌جای این‌که جواب خبرنگاران را بدهد، عربده کشید و عادل فردوسی‌پور و کیروش را مقصر وضعیت فوتبال ایران دانست.

بله حق با شماست آقای خلیل‌زاده. مقصر عادل فردوسی‌پور و کیروش بودند که سطح فوتبال ما را از آن افتضاحی که بودیم کمی بالا کشیدند و ما را با فوتبال دنیا آشنا کردند. الان که چندسالی است آن‌ها نیستند دوباره به تنظیمات کارخانه و چاله‌میدانی برگشتیم.

همه جای دنیا خبرنگار ذات پرسشگری دارد و با سوال‌هایش طرف مقابل را به چالش می‌کشد؛ نه مثل بعضی‌ها که مقابل سرمربی تیم ملی می‌نشینند و لبخند می‌زنند تا آقای سرمربی به جای توضیح درست بگوید فوتباله دیگه.

کیروش در زمان حضورش در تیم ملی اگر تنها یک کار خوب کرده باشد، مبارزه با بازیکن‌سالاری و راه ندادن شجاع و امثال او به تیم ملی بود که به جای توضیح دادن درباره ۷ گل خورده در ۶ بازی جام ملت‌ها، داد و فریاد می‌کند.

آقای خلیل‌زاده شما با تصمیمات و کارهای خودتان فوتبالتان را نابود کردید نه کیروش و نه عادل فردوسی‌پور. خوشبختانه در عصر اینترنت حضور داریم و آمار درخشان شما در چندسال اخیر و مخصوصا تیم‌های قطری کاملا عیان است.

۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶
کد خبر: 52644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha