پخش زنده بازی الریاض - الهلال عربستان امروز جمعه ساعت ۱۷:۳۰ + لینک

دیدار تیم های الهلال و الریاض عربستان در لیگ برتر فوتبال عربستان امروز برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، امشب الهلال در برابر الریاض در لیگ برتر عربستان به میدان خواهد رفت.

این مسابقه را از طریق شبکه زیر و با آغاز مسابقه می توانید بصورت زنده و مستقیم ببینید:



لینک پخش زنده بازی الهلال و الریاض عربستان ساعت ۱۷:۳۰

بلیت‌های دیدار الهلال و الاتحاد در ورزشگاه کینگدام آرنا که با برتری دو بر صفر الهلال به پایان رسید، با قیمت‌های ۵۴۵ ریال، ۳۴۵ ریال و ۱۴۳ ریال ارائه شد و با وجود قیمت بالا، بلیت‌ها به طور کامل فروخته شد و تعداد هواداران حاضر در این مسابقه به ۱۸۳۸۷ هوادار رسید.

با این حال تعداد زیادی از هواداران الهلال نسبت به این قیمت‌ها گلایه داشتند و اعتراضات خود را در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند. سالم الحوطی، یکی از هواداران الهلال که برای اولین بار در کینگدام آرنا حاضر شده بود، در این باره نوشت: قیمت بلیت‌ها اغراق آمیز است. من یک بلیت را ۳۴۵ ریال خریدم. هزینه بالاست. مخصوصاً که از تبوک می‌آیم و هزینه‌های دیگری هم دارم.

عبدالعزیز المدیهش که مخالف قیمت بلیت نیست، اما معتقد است مشکل واقعی بازار سیاه است، گفت: قیمت بلیت برای من مشکلی ندارد، اما نحوه ارائه آن و سازوکار جدید هواداران را خسته می‌کند. ما از ورزشگاه خوشحالیم اما این چیزها ما را عصبانی می‌کند. تمایل به افزایش درآمد را درک می‌کنم، اما همه بلیت‌ها به بازار سیاه می‌رود و مواجهه با بازار سیاه برای ما خسته‌کننده است. فقط دستگاه‌ها سود بردند و مردم آسیب دیدند.

1998264

وی ادامه داد: بازار سیاه بخشی از مشکل بلیت است. بلیت‌های ۱۰۰ ریالی در بازار سیاه ۴۰۰ ریال فروخته می‌شود و حتی گاهی به ۷۰۰ ریال و ۸۰۰ ریال می‌رسد و این جای تاسف دارد. من عاشق الهلال هستم و دوباره از بازار سیاه خرید خواهم کرد. چون بلیت در آنجا موجود است.

سالم عمران، یکی از هواداران الهلال که پدر دو فرزند است نیز در این باره گفت: ما بیش از ۱۰۰۰ ریال برای خرید بلیت پرداخت کردیم. این ارقام بسیار بالا است. اولویت در خرید نیز مشکل ساز است. همه افراد امکان عضویت ویژه را ندارند تا اولویت داشته باشند دوست داریم در توزیع بلیت انصاف بیشتری وجود داشته باشد.

البته در این بین افرادی هم راضی بودند. برای مثال سلیمان الصالح نوشت: با توجه به اینکه بازی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود، قیمت‌ها مناسب بود. برای بازی‌هایی مثل الهلال و الاتحاد این ارقام مناسب است.

البته با وجود این اعتراضات، باشگاه الهلال تاکنون واکنشی به این موضوع و قیمت و نحوه بلیت فروشی نداشته است.

۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
کد خبر: 53176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha