پرسپولیس - پیکان / هفته بیست و یکم لیگ برتر؛ امروز یکشنبه ساعت ۱۸:۴۵ + لینک پخش زنده

دیدار تیم‌های پرسپولیس و پیکان در بیست و یکمین هفته لیگ برتر امروز برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان امروز راس ساعت ۱۸:۴۵ در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر می‌روند.

این بازی را از طریق لینک زیر تماشا کنید:

لینک پخش زنده بازی پرسپولیس و پیکان از شبکه سه سیما

پیکان در شرایطی که در جمع مدعیان سقوط قرار داشت، اکنون با دو برد بزرگ و ارزشمند مقابل سپاهان و ملوان بندرانزلی شرایط خود را در جدول تغییر داده است و امیدوارانه‌تر کار را دنبال می‌کند. آنها البته این هفته در دیداری سخت باید برابر پرسپولیس در استادیوم آزادی قرار بگیرند.

رضا عنایتی که پیش از روند موفق دو هفته اخیر پیکان تحت فشار سختی قرار داشت و مدت‌ها از تجربه پیروزی‌اش در لیگ برتر گذشته بود، با حضور در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس از کار سخت تیمش برای این جدال خبر داد. نکته جالب توجه در بخشی از صحبت‌های آقای گل اسبق استقلال و سرمربی کنونی تیم پیکان اما کنایه دوباره او به جواد نکونام بود.

ماجرا به تقابل آخر او با استقلال و جواد نکونام برمی‌‎گردد؛ جایی که عنایتی پیش از بازی با پیکان با تمجید از استقلال از این تیم به عنوان تیمی "پرمهره" یاد کرده بود. موضوعی که البته به مذاق جواد نکونام که طی فصل به شرایط و کمبود پتانسیل تیمش در حد قهرمانی اشاره داشته، خوش نیامد و سرمربی آبی‌ها در نشست خبری بعد از بازی کنایه تندی را متوجه عنایتی کرد و با اشاره به سرمربی پیکان که پیش از این روی نیمکت تیم المپیک حضور داشت و باخت و حذف تلخی را در بازی‌های آسیایی متحمل شده بود، عنوان کرد که تیم پرمهره همان تیمی بود که رویای المپیکی شدن را از دست داد: "در مقدماتی المپیک تیم به این خوبی نتوانست نتیجه بگیرد و به هنگ‌کنگ باختیم."

هرچند در آن مقطع رضا عنایتی دیگر این ماجرا را ادامه نداد اما اکنون در حاشیه نشست خبری با پرسپولیس بار دیگر این ماجرا را به نوعی دیگر تکرار کرد. سرمربی پیکان در مسیر تمجید از حریف و کار سخت تیمش برای این بازی گفت: "می‌دانیم پرسپولیس چه تیم باهوشی است و جلوی هواداران خودش بازی می‌کند، البته اگر بعد از بازی اوسمار طعنه نزند که چرا از تیم من تعریف کردی!"

عنایتی که کاملا هوشمندانه این جملات را بیان کرد، به نوعی بار دیگر به ماجرای گلایه نکونام بابت تمجیدش از استقلال پرداخت و باید دید در نهایت این کنایه‌ها به چه شکل از سوی دو بازیکن اسبق استقلال دنبال خواهد شد.

۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
کد خبر: 53463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha