عرضه گوشت گرم در فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهران ادامه دارد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از توزیع روزانه کالاهای اساسی در ایام عید نوروز خبر داد و گفت: عرضه گوشت قرمز گرم در فروشگاه‌های زنجیره‌ای از روز شنبه با قیمت هر کیلوگوشت گوساله ۲۹۹ هزار تومان و هر کیلو گوشت گوسفندی ۳۱۶ هزار تومان انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در خصوص توزیع کالای اساسی تنظیم بازار برای ایام نوروز در استان تهران اظهار کرد: با توجه به اینکه نیاز مردم در این ایام بیشتر از سایر ایام سال است، با برنامه‌ریزی درست و هماهنگی‌های انجام‌شده تلاش می‌شود آرامش و اطمینان لازم برای شهروندان ایجاد شود.

جبرئیل برادری افزود: در این خصوص نقاط مختلفی برای توزیع میوه شب عید و دیگر کالاهای اساسی در نظر گرفته‌شده است، میوه و اقلام اساسی به میزان کافی در نظر گرفته‌شده و به‌صورت روزانه در سطح شهرستان‌های استان و شهر تهران توزیع خواهد شد و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به استقبال گسترده مردم از روند توزیع میوه و خرما در شب عید گفت: با تدابیر صورت گرفته علاوه بر گوشت قرمز و مرغ منجمد، از روز شنبه گوشت قرمز گرم نیز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به‌صورت بسته‌بندی توزیع می‌شود.

وی در خصوص قیمت این محصول گفت: گوشت گرم گوساله با قیمت هر کیلوگرم ۲۹۹ هزار تومان و گوشت گرم گوسفندی هر کیلوگرم ۳۱۶ هزار تومان به فروش خواهد رسید.

برادری در پایان خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند گزارش تخلفات صنفی را به بازرسان اتاق اصناف گزارش و یا از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
کد خبر: 53684
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha