آرژانتین ۳-۱ کاستاریکا: مسی نیست، دی‌ماریا که هست! + فیلم خلاصه بازی

تیم ملی فوتبال آرژانتین در بازی دوستانه مقابل کاستاریکا با نتیجه ۳-۱ برنده شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم ملی فوتبال آرژانتین امروز در بازی دوستانه به مصاف کاستاریکا رفت و با نتیجه ۳-۱ برنده شد.

فیلم خلاصه بازی را ببینید

قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ در نیمه اول با ارائه‌ نمایشی تقریبا ضعیف، عملکرد عجیبی داشت. اینطور به نظر می‌رسد که آن‌ها در وقت استراحت به شدت این عملکرد را بررسی کردند چون در نیمه دوم تیم متفاوتی نشان دادند.

در طول ۴۵ دقیقه اول، قهرمان جهان مقابل تیم جوان کاستاریکا با یک گل شکست خورد. گل کاستاریکا در دقیقه ۳۴ توسط اوگالده به ثمر رسید و آن‌ها برنده به رختکن رفتند.

در غیبت لیونل مسی، تماشاگران این بازی فکر می‌کردند که کدام بازیکن در این رختکن کنترل تیم را به دست می‌گیرد و یک بازگشت را رهبری می‌کند. یک نفر جلو رفت تا در ۴۵ دقیقه دوم هم قفل دروازه حریف را شکسته و هم تیمش را از بحران خارج کند: آنخل دی‌ماریا.

2004722

این وینگر به عنوان یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان آرژانتین گل بی‌نظیری را که تیمش برای فرار از شکست در لس آنجلس به آن نیاز داشت، به ثمر رساند. ضربه ایستگاهی تماشایی دی‌ماریا در دقیقه ۵۲ باعث ایجاد حرکت شد و بازی را به تساوی کشاند. همین گل، راه را برای گل‌های الکسیس مک آلیستر و لائوتارو مارتینز برای کسب پیروزی ۳-۱ هموار کرد.

گل مک آلیستر خیلی زود به ثمر رسید و او تنها ۴ دقیقه پس از دی‌ماریا موفق شد تیمش را پیش بیندازد. او درون محوطه جریمه موفق شد ضربه بلوکه شده پس از برخورد به تیرک را با ضربه سر به درون دروازه هدایت کند.

2004724

بدون مسی، آرژانتین با آزمون سختی روبرو شد و در برخی مواقع از این بازی با مشکل مواجه شد. بخشی از آن به‌خاطر بازی دیدنی کیلور ناواس بود که درون دروازه کاستاریکا عملکرد قابل توجهی داشت.

با این حال، آرژانتین هم به‌خصوص در نیمه اول بازی دیدنی و قدرتمندی را ارائه نکرد اما در نیمه دوم بهتر شد و لائوتارو مارتینز هم موفق شد پس از ۱۸ ماه برای آرژانتین گل بزند. او روی پاس رودریگو دی‌پل در دقیقه ۷۷ موفق شد سومین گل تیمش را بزند.

2004723

در نهایت آرژانتین که خودش را برای کوپا آمه‌ریکا در تابستان آماده می‌کند این بازی را با برد پشت سر گذاشت تا فیفادی مارس را بدون شکست سپری کند. آن‌ها قبل از این در بازی مقابل السالوادور هم برنده از زمین خارج شده بودند.

۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴
کد خبر: 53753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha