قلعه‌نویی، مایلی‌کهن را به دادگاه کشاند/مایلی‌کهن به زندان می‌رود؟

داستان تقابل دو چهره بزرگ استقلال و پرسپولیس همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد امیر قلعه‌نویی و محمد مایلی کهن با یکدیگر رابطه گرمی ندارند و این حقیقتی غیر قابل کتمان است. آنها چند بار کارشان به واسطه اختلاف به مصاحبه‌های تند و مراجع قضایی کشیده شده است.

در همین راستا مطلع شدیم با شکایت سرمربی کنونی تیم ملی، محمد مایلی‌کهن سرمربی اسبق این تیم صبح روز دوشنبه ۲۷ فروردین باید در دادسرا حاضر شده و از خودش دفاع کند.

چند ماه قبل محمد مایلی‌کهن مدعی شده بود دادگاه او را از شکایت امیر قلعه‌نویی تبرئه کرده است حالا نمی‌دانیم جلسه دوشنبه در راستای همان شکایت است یا یک پرونده جدید به گردش در آمده است؟!

مایلی‌کهن به زندان می‌رود/ یک آدم صفرکیلومتر نفر اول فوتبال ایران شده، اسمش هم رضا تاج نیست/ آقای نکونام! دود این قضیه به چشم خودت می‌رود

دستیار محمد مایلی‌کهن گفت: شرمساری برای آقای قلعه‌نویی خواهد ماند، چون از مربی‌اش شکایت کرده است.

اظهارات چندی پیش محمد مایلی‌کهن علیه امیر قلعه‌نویی با واکنش سرمربی تیم ملی همراه شد و قلعه‌نویی از مایلی‌کهن شکایت کرد. این‌طور که دستیار مایلی‌کهن می‌گوید اگر وی در این پرونده محکوم شود ممکن است راهی زندان شود.

گزیده صحبت‌های نادر فریادشیران با اطلاعات‌آنلاین را در این خصوص و همچنین شرایط استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر می‌توانید در زیر بخوانید:

  • {دلیل هرج و مرج در فوتبال ایران} مدیران فوتبال ما فاقد فرهنگ فوتبالی هستند. اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال را ببینید، بین‌شان چهره‌ای که در فوتبال عرق ریخته باشد وجود ندارد. در نهایت یک آدم صفرکیلومتر مثل تاج می‌شود نفر اول فوتبال ایران. آقای رضا تاج فوتبالیست بوده؛ آقای مهدی تاج بازیکن نبوده است. این را از اصفهانی‌های قدیمی هم بپرسید. آقای اصولی اصلا اصول فوتبال را بلد نیست. برای همین فوتبال دچار هرج و مرج شده است.
  • {ترس استفاده از بازیکنان جوان در تیم ملی} سرمربی تیم ملی شجاعت استفاده از بازیکنان جوان را ندارد. یک روزی آقای مایلی‌کهن به آقایان درخشان و استانکو گفت مهدوی‌کیا را در ترکیب پرسپولیس بگذارید تا من به تیم ملی دعوتش کنم. آقای علی موسوی و فرهاد مجیدی هم همین‌گونه چهره شدند. فدراسیون فوتبال باید باشگاه‌ها را مجبور کند تا از نفرات جوان استفاده کنند.
  • {مدعیان قهرمانی} استقلال و پرسپولیس شانس اول قهرمانی هستند. تیم استقلال اقتصادی بازی می‌کند و پرسپولیس بعد از رفتن یحیی موفق بوده است. نگرانی‌های آقای نکونام درست است، اما آن دست‌های پشت پرده که ایشان می‌گوید ممکن است برای تیم‌های دیگر هم باشد.
  • {درگیری خطیر و نکونام} تا امروز سکوت کردم اما نمی‌دانم آقای خطیر چگونه مدیرعامل شد. ایشان قبلا هفته‌ای ۵ بار به من زنگ می‌زد اما وقتی پست گرفت دیگر خبری از او نشد. من مطمئن هستم ایشان را سفارشش را کرده‌اند وگرنه با کدام سابقه ورزشی آمد؟ جواد نکونام یقینا از ایشان خبره‌تر است، ولی جواد نکونام! پسر خوب! هر چقدر این قضیه را دنبال کنی دودش به چشم خودت می‌رود، چون خطیر در این فوتبال کسی نیست و شما از جنس فوتبال هستی. آقای نکونام شما روی مستطیل سبز تمرکز کن و کمتر مصاحبه کن!
  • {دست‌های پشت پرده} کجای دنیا این همه از دست‌های پشت پرده حرف می‌زنند و کسی هم واکنش نشان نمی‌دهد؟ آقای کیومرث هاشمی، این‌ها همه از ضعف فدراسیون است و دست‌تان بابت سر زدن به پیشکسوتان درد نکند اما شما تا فوتبال ایران را درست نکنید هیچ کاری نکرده‌اید.
  • {کمیته مسئولیت‌های اجتماعی فدراسیون} شما به من بگویید رئیس کمیته مسئولیت‌های اجتماعی فدراسیون ما چه کسی است و تا امروز چه کرده است؟ این‌ها درد است که پست دارند و کاری نمی‌کنند.
  • {زندانی شدن مایلی‌کهن} آقای مایلی‌کهن دوست ندارد من و یا وکیلی ایشان را همراهی کند. مردم ایشان را می‌شناسند. چند تا تیم پارسال به ایشان پیشنهاد دادند اما قبول نکرد و گفت این فوتبال جای ما نیست. ایشان یکی از صادق‌ترین آدم‌های ورزش است. من می‌روم دادگاه و کنار ایشان هستم. ایشان حاضر است برود زندان و ممکن است این اتفاق هم بیفتد. این شرمساری برای آقای قلعه‌نویی خواهد ماند چون از مربی‌اش شکایت کرده. همین‌جا بگویم که آقای مایلی‌کهن محکوم شود به پرداخت جریمه نقدی، نخواهد داد و می‌رود زندان.
۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۶
کد خبر: 54346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha