پخش زنده بازی مهدی طارمی در لیگ برتر پرتغال، پورتو - ویتوریا گیمارش؛ امروز ساعت ۲۲:۴۵ + لینک

امشب پورتو و یاران مهدی طارمی با ویتوریا گیمارش از سری رقابتهای لیگ پرتغال به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های پورتو و ویتوریا گیمارش امشب از ساعت ۲۲:۴۵ در جام حذفی پرتغال به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک‌های زیر به تماشای این بازی بپردازید:

لینک پخش زنده بازی پورتو و ویتوریا گیمارش ساعت ۲۲:۴۵

پایگاه خبری «record» پرتغال در خبری اعلام کرده است که «کونسیسائو» از عملکرد برخی بازیکنان این تیم به شدت ناراضی است و همین مساله موجب شده است که او روی نام ۴ بازیکن این تیم تا پایان فصل خط قرمز بکشد.

طبق اعلام این رسانه، «ایوان ژامه» (هافبک هجومی)، «سانچز» (وینگر راست)، «تونی مارتینز» (مهاجم) و «آندره فرانکو» (هافبک تهاجمی) بازیکنانی هستند که از این پس حق حضور در تمرینات گروهی تیم را ندارند و باید به صورت جدا تمرین کنند.

پورتو در ۳ بازی اخیر خود در لیگ برتر پرتغال موفق به کسب پیروزی نشده است و ۲ شکست و یک تساوی حاصل کار این تیم بود. مسأله‌ای که موجب خشم سرمربی تیم از ۴ بازیکن شد. رکورد اعلام کرده است که از بین این بازیکنان فقط فرانکو ممکن است از خشم سرمربی تیم در امان بماند و بتواند باز هم در ترکیب تیم قرار بگیرد.

نکته قابل توجه این است که این بازیکنان در خط تهاجمی پورتو حضور دارند و اکنون که قرار است با این محرومیت از جانب کونسیسائو مواجه شده‌اند ممکن است باز هم روزهای خوب مهدی طارمی در این تیم برگردد و این لژیونر ایرانی در حالی که قرار است در پایان فصل به اینتر بپیوندد و در هفته‌های اخیر هم مورد غضب سرمربی قرار گرفته است باز هم مورد اعتماد کونسیسائو قرار بگیرد و بتواند به امید طرفداران پورتو در ادامه فصل تبدیل شود.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳
کد خبر: 54473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha