پرسپولیس از پس این سپاهان برنمی‌آید!/ استقلال در تبریز ۸۰ درصد راه قهرمانی را می‌رود

با توجه به دیدارهای حساس تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر پیش بینی می‌شود تکلیف قهرمانی یکی از این دو تیم در همان هفته روشن شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد اصغر طالب نسب یکی از بازیکنان سال‌های گذشته استقلال در صحبتی که با خبر ورزشی داشت، درباره دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر گفت: « با توجه به نزدیکی امتیازات مسابقات هفته بیست و پنجم می‌تواند تکلیف قهرمانی را تا حد زیادی روشن کند. اگر استقلال بتواند از تبریز با امتیاز برگردد شرایطش خیلی خوب می‌شود چون بازی پرسپولیس و سپاهان خیلی هم است و پرسپولیس نمی‌تواند این سپاهان را شکست بدهد».

وی افزود: «اگر استقلال بتواند سه امتیاز تبریز را بگیرد و پرسپولیس هم متوقف شود استقلال می‌تواند چند هفته زودتر خودش را به قهرمانی نزدیک کند چون اختلاف به ۴ امتیاز افزایش پیدا می‌کند و ۸۰ درصد راه قهرمانی طی می‌شود. البته مساوی هر دو تیم در هفته بیست و پنجم هم می‌تواند شرایط را باز هم به سود استقلال جلو ببرد ولی بهتر است استقلال در تبریز برنده شود».

پرسپولیس از پس این سپاهان برنمی‌آید/ استقلال در تبریز ۸۰ درصد راه قهرمانی را می‌رود

طالب نسب درباره مهرداد محمدی و گلزنی دوباره اش پس از چندین ماه گل نزدن توضیح داد: «این بازیکن به لحاظ تکنیکی و شرایط بدنی وضعیت خوبی دارد اما باید شرایطش را به سمتی ببرد که تلورانس کمتری داشته باشد. محمدی وقتی خوب است واقعا خوب است و روزی که بد است واقعاً بد است. این شرایط برای بازیکنی که در استقلال توپ می‌زند خوب نیست و نباید اینقدر بالا و پایین داشته باشد».

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۳
کد خبر: 54585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha