پخش زنده دیدار برایتون - منچسترسیتی امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۲۲:۳۰ + لینک

تیم‌های منچسترسیتی و برایتون امروز از سری مسابقات هفته سی و چهارم لیگ برتر فوتبال انگلستان به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های منچسترسیتی و برایتون از ساعت ۲۲:۳۰ امروز در هفته سی و چهارم لیگ برتر فوتبال انگلستان به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:


لینک پخش زنده بازی برایتون و منچسترسیتی

ارلینگ هالند مهاجم نروژی منچسترسیتی بازی تیمش و برایتون در روز پنجشنبه را از دست می دهد چرا که همچنان مصدوم است.

به گزارش فوتبالی، هالند بازی نیمه نهایی جام حذفی انگلیس مقابل چلسی را از دست داد چرا که بازی مقابل رئال مادرید در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را با مصدومیت به پایان رسانده بود و گواردیولا اعلام کرده است که این بازیکن در ورزشگاه آمکس نیز غایب خواهد بود.

گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی گفت:"ارلینگ در بازی فردا حضور نخواهد داشت. این مسئله بزرگی نیست اما پزشکان اجازه حضورش در این بازی را نداده اند."

سیتی باید دو بازی معوقه خود را ببرد تا دوباره صدر جدول را از آرسنال و لیورپول پس بگیرد. در حقیقت لغزش مقابل برایتون برای تیم گواردیولا خیلی خطرناک خواهد بود چرا که ممکن است که فرصت کسب چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر انگلیس را از دست بدهند.

هالند در این فصل شش بازی را در لیگ برتر انگلیس از دست داده است چرا که بین ماه های دسامبر تا فوریه، حدود دو ماه از میادین دور بود و در مقابل استون ویلا نیز به علت مصدومیت استراحت کرد.

جان استونز و فیل فودن به لیست منچسترسیتی برای بازی مقابل برایتون برمی گردند و باید دید که آیا هالند به بازی یکشنبه مقابل ناتینگام فارست می رسد یا نه.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵
کد خبر: 54735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha