پخش زنده دیدار برایتون - منچستر یونایتد امروز شنبه ۳ شهریور ساعت ۱۵:۰۰ + لینک

تیم‌های منچستر یونایتد و برایتون امروز از سری مسابقات هفته دوم لیگ برتر فوتبال انگلستان به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های منچستر یونایتدو برایتون از ساعت ۱۵:۰۰ امروز در هفته دوم لیگ برتر فوتبال انگلستان به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:


لینک پخش زنده بازی برایتون و منچستر یونایتد

منچستریونایتد که این فصل با مدیران جدید خود عملکرد نسبتا خوبی در بازار نقل و انتقالات تابستانی داشته و تاحد زیادی نقاط ضعف فصل پیش خودش را برطرف کرده، حالا به دنبال شروعی خوب در لیگ برتر است. آنها بازی هفته اول خود را مقابل فولام با تک زیرکزی به برتری رسیدند و حالا باید در خانه مرغ‌های دریایی به پیروزی برسند تا به 6 امتیاز از 2 بازی برسند. شیاطین سرخ در فصول اخیر در همان مقطع ابتدایی فصل از کورس مدعیان فاصله می‌گرفتند و دیگر تا پایان فصل نمی‌توانستند به تیم‌های مدعی قهرمانی برسند. سرمربی هلندی یونایتد اما در این فصل قصد دارد تا جای ممکن امتیازات اول فصل را جمع کند تا پس از چند فصل شاهد حضور پررنگ افتخارترین تیم لیگ برتر انگلیس در کورس قهرمانی باشیم.

شرایط 2 تیم

منچستریونایتد شرایط نسبتا خوبی را سپری می‌کند آنها به جز لنی یورو مصدوم دیگری ندارند تا دست اریک تن‌هاخ برای انتخاب ترکیب 11 نفره‌اش باز باشد. علاوه بر این با توجه به عملکرد خوب یاشوا زیرکزی، نگاه مثبتی به خریدهای جدید تیم به وجود آمده و هواداران منچستریونایتد امیدوارند پس از چند فصل بالاخره طعم انتقالی موفقیت آمیز را بچشند. با این جو مثبت تن‌هاخ می‌خواهد تا دومین پیروزی‌اش را در هفته دوم به دست بیاورد.

در طرف مقابل هم برایتون پس از رفتن روبرتو دی‌زربی و آمدن فابیان هورزلر گویا جان دوباره‌ای گرفته. آنها که در انتهای فصل گذشته روی دور ناکامی افتاده بودند با آمدن این مربی آمریکایی حداقل عملکرد درخشانی در هفته اول داشتند و توانستند اورتون را در خانه‌اش یعنی گودیسون پارک شکست دهند. شاگردان شان دایچ 6 ماه در خانه نباخته بودند. برایتون با خط هافبک جدیدش متشکل از جیمز میلنر باتجربه، متس ویفر جوان و خلاق و ژائو پدرو تکنیکی می‌تواند برای تیم تن‌هاخ دردسر زیادی درست کند.

استراتژی بازی

به نظر می‌رسد تیم فابیان هورزلر برخلاف دوران روبرتو دی‌زربی که وسواس شدیدی به بازی مالکانه حتی مقابل بزرگان لیگ برتر داشت، بازی نکند و سبک منعطف‌تری را مقابل تیم‌های به ظاهر قوی‌تر از خودشان به اجرا بگذارند. به هرصورت این اولین دیدار بزرگ سرمربی جوان مرغ‌های دریایی در لیگ برتر خواهد بود و باید دید چه استراتژی را برای تیمش انتخاب می‌کند. با این حال پیش‌بینی می‌شود برایتون مالکیت توپ را به منچستریونایتد بدهد و با ایجاد تله‌های پرس سعی در توپ‌گیری و طراحی ضدحملات داشته باشد. با این سبک بازی، توانایی خلق موقعیت شاگردان مرد هلندی مورد سنجش جدی قرار خواهد گرفت و باید دید مثلث میسون مانت، کاسمیرو و برونو فرناندس چه عملکردی دارند.

۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۲
کد خبر: 58992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha