تصادف هولناک "حامیم" خواننده معروف پاپ/حمیدرضا حامی در آی سی یو بستری شد + تصاویر

حامیم خواننده پاپ موسیقی بر اثر سانحه تصادف رانندگی راهی بیمارستان و در بخش آی سی یو بستری شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد حمیدرضا حامی معروف به حامیم خواننده پرمخاطب پاپ شب گذشته ۸ خرداد ماه بر اثر تصادف در اتوبان نیایش تهران دچار سانحه شد وبه دستور پزشکان بیمارستان ایران مهر تهران به بخش آی سی یو منتقل شد.

سعید سال افزون مدیرعامل کمپانی آراد ضمن تایید این خبر گفت: «براساس اقداماتی که بلافاصله پس از این تصادف شدید اتفاق افتاد، وی به بخش مراقبت های ویژه بیمارستان منتقل شده و چون در این گونه تصادفات بحث های مربوط به آسیب های نخاعی، خونریزی های داخلی و شکستگی های فک و صورت مورد توجه است بنابراین منتظر گزارش های پزشکی هستیم.

اما آنچه مسلم است آسیب دیدگی شدید فک و صورت و دندان ها و همچنین ناحیه گونه حامیم است که امیدوارم هرچه زودتر مشکلات بر طرف شود.»

همراهان حمیدرضا حامیم همچنین از طرفدارن این خواننده درخواست کردند به هیچ عنوان به بیمارستان محل بستری او مراجع نکنند و اخبار را از مراجع رسمی دنبال کنند.

حامیم» خواننده معروف ایرانی پس از تصادف شدید در آی سی یو بستری شد!

دانلود آهنگ جدید حامیم به نام مثلا (دی جی معین و دی جی سول ریمیکس)

خدا حامی حامیم - ایرنا

استوری احساسی بابک جهانبخش برای حامیم در پی انتشار خبر تصادف شدیدش+ عکس

حامیم یکی از محبوب ترین خواننده هایی است که با تازگی مورد توجه جوانان قرار گرفته و از محبوبیت ویژه ای برخوردار شده است .اسم اصلی حامیم ، حمیدرضا حامی می باشد و متولد ۲۶ بهمن ۱۳۷۶ در شهر تهران بزرگ می باشد .
قد این خواننده عزیز ۱۸۰ سانتیمتر می باشد .اولین آهنگ حامیم “سیا سفید” نام دارد که در سال ۱۳۹۹ اجرا و پخش شده است .پس از آهنگ سیا سفید این خواننده در بین جوانان ایران زمین محبوب شد .آهنگ های این خواننده در چالش های اینستاگرامی هم استفاده می شود .

استوری احساسی بابک جهانبخش برای حامیم در پی انتشار خبر تصادف شدیدش + عکس

تصویری از استوری بابک جهانبخش و آرزوی سلامتی برای حامیم بعد از انتشار خبر تصادف و بستری شدن در بخش آی سی یو بیمارستان را مشاهده بفرمایید.

استوری

۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۳
کد خبر: 55937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha