دیدار سپاهان اصفهان - گل‌گهر سیرجان در نیمه‌نهایی جام حذفی ؛ امشب ساعت ۱۹:۴۵ + لینک پخش زنده

دو تیم سپاهان و گل‌گهر سیرجان به دنبال پایان فصل با قهرمانی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی دیرتر از زمانی‌که توقع آن می‌رفت، برگزار می‌شود و از جمع ۶ تیم بالای جدول، تنها سپاهان در جمع ۴ تیم پایانی باقی‌مانده و فرصت مناسبی برای این تیم خواهد بود که حسرت ۸ فصل جام نبردن این تیم تمام شود. سپاهان روز شنبه بیست‌وششم خردادماه از ساعت ۱۹:۴۵ میزبان گل‌گهر سیرجان است.

لینک پخش زنده جام حذفی ؛ سپاهان اصفهان - گل‌گهر سیرجان ؛ امشب ساعت ۱۹:۴۵

بازگشت به گذشته پرافتخار

سپاهان در دهه ۱۳۸۰ و اوایل دهه ۱۳۹۰، موفق‌ترین باشگاه فوتبال ایران بود. این تیم در این مدت، ۹ قهرمانی که شامل ۵ قهرمانی در لیگ برتر و ۴ قهرمانی در جام حذفی به‌دست آورد ولی سپاهان در ۸ فصل گذشته هیچ جامی کسب نکرد و حالا بهترین فرصت برای پایان دادن به این ناکامی است. سپاهان با ژوزه مورایس یکی از تیم‌های پرهزینه ۲ فصل اخیر فوتبال ایران بوده که در لیگ نتوانست به موفقیت لازم دست یابد و در این فصل سوم شد و تنها قهرمانی این تیم در جام حذفی رضایت هواداران این تیم را جلب خواهد کرد. گل‌گهر سیرجان هم از جمله تیم‌های متمول لیگ است که پس از ۵ سال حضور در سطح اول فوتبال ایران به دنبال کسب اولین جام خود است. این تیم در لیگ این دوره توقعات را برآورده نکرد و در رده نهم قرار گرفت.

سپاهان به دنبال جام پنجم

سپاهان از بین تیم‌های حاضر در مرحله نیمه‌نهایی تنها تیمی است که سابقه قهرمانی در این مسابقات را دارد و با ۴ قهرمانی یکی پر از پرافتخارترین تیم‌های تاریخ جام حذفی است و در صورت قهرمانی در رده سوم پرافتخارترین تیم‌های تاریخ مسابقات قرار خواهد گرفت. این تیم اما ۱۱ سال است که به فینال مسابقات راه نیافته است. گل‌گهر یک‌بار ۳ فصل پیش به مرحله نیمه‌نهایی راه یافته بود ولی تاکنون فینالیست جام حذفی نشده است. این دو تیم یک‌بار در جام حذفی سال ۱۳۹۳ با هم دیدار داشتند که گل‌گهر موفق به حذف حریف شد.

گل‌گهر هر چقدر که در لیگ ضعیف و شکننده بوده، در جام حذفی مقتدر ظاهر شده است. این تیم هنوز گل نخورده و در ۳ بازی در مجموع ۱۰ گل به نیکا پارس چالوس، فجرسپاسی و هوادار زده است. گل‌گهر در این بازی یکی از بهترین بازیکنان خود در این فصل را در اختیاز ندارد و روبرتو تورس از این تیم جدا شده است. سپاهان هم با غلبه بر شمس‌آذر، استقلال ملاثانی و ملوان به این مرحله رسیده است. تیم پیروز این بازی در فینال به دیدار برنده تقابل آلومینیوم اراک و مس رفسنجان خواهد رفت.

۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
کد خبر: 56516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha