طلسم باورنکردنی ایتالیا / مدافع عنوان قهرمانی در خطر حذف ؛ ساعت ۲۲:۳۰ + لینک پخش زنده

شاید کمتر کسی باور کند که ایتالیا هرگز برابر کرواسی پیروز نشده و ۳۲ سال می‌شود که این طلسم پابرجا مانده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم ملی ایتالیا که در دو دوره اخیر جام جهانی غایب بوده و لقب مدافع عنوان قهرمانی یورو را یدک می‌کشد، در یورو ۲۰۲۴ شروع خوبی نداشته و با یک برد نزدیک مقابل آلبانی و باخت به اسپانیا در رده دوم قرار گرفته است.

مدافع عنوان قهرمانی در آخرین دیدار خود امشب (دوشنبه ۴ تیر) و از ساعت ۲۲:۳۰ مقابل کرواسی دیگر تیم مطرح این گروه خواهد رفت و برای قطعی کردن صعود خود نباید شکست بخورد.

لینک پخش زنده بازی آلبانی - اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰

کرواسی هم که با یک امتیاز از دو بازی قبلی خود در این جام ضعیف ظاهر شده برای صعود نیاز مبرم به برد دارد و این مساله نوید یک بازی هجومی از سوی کروات‌ها را می‌دهد.

طلسم باورنکردنی ایتالیا مقابل کرواسی/ مدافع عنوان قهرمانی در خطر حذف!

نگاهی به تاریخچه دو تیم نشان می دهد از سال ۱۹۹۲ که کرواسی رسما در فیفا پذیرفته شد تاکنون دو تیم ۸ بار به مصاف هم رفته اند که سهم ایتالیا از برد صفر بوده است!

کرواسی ۳ بار در این تقابل ها به برتری رسیده است؛ برد ۲-۱ در مقدماتی جام ملت های اروپای ۱۹۹۶ - برد ۲-۱ در جام جهانی ۲۰۰۲ و برد ۲-۰ در دیداری دوستانه در خاک ایتالیا سال ۲۰۰۶

۵ بازی دو تیم هم به تساوی انجامیده است؛ ۴ تساوی ۱-۱ و یک تساوی ۰-۰.

طلسم باورنکردنی ایتالیا مقابل کرواسی/ مدافع عنوان قهرمانی در خطر حذف!

جالب اینجاست ۳ تا از مساوی های ۱-۱ در مقدماتی جام ملتهای اروپا بوده و یک مساوی هم در یورو ۲۰۱۲. تنها مساوی بدون گل هم در یک دیدار دوستانه رقم خورده است.

بنابراین سابقه نشان داده ایتالیا تیم از پیش برنده مقابل کرواسی نیست و چه بسا در دیدار آخر خود در دور گروهی یورو ۲۰۲۴ هم این طلسم شکسته نشود و منجر به حذف احتمالی لاجوردی پوشان گردد.

برنامه و نتایج کامل یورو ۲۰۲۴ به وقت ایران + لینک پخش زنده

۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶
کد خبر: 56860

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha