دانمارک - صربستان ؛ کری خوانی دو تیم، بازی را حساس کرد ؛ سه‌شنبه ساعت ۲۲:۳۰ + لینک پخش زنده

سرمربی صربستان، بازی پیش رو را مهم‌ترین بازی تیمش در مرحله گروهی توصیف کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، هر دو تیم دانمارک و صربستان به اندازه‌ای که خوب بوده‌اند، امتیاز جمع نکرده‌اند. دانمارک در بازی نخست برد مقابل اسلوونی را از دست داد اما در بازی مقابل انگلیس نمایش خوبی داشت و حتی می‌توانست پیروز باشد. صربستان هم مقابل انگلیس خوب بازی کرد اما شکست خورد. با این وجود مقابل اسلوونی شرایط خوبی را تجربه نکردند. حالا با ۲ و یک امتیاز هر دو تیم شانس صعود دارند، اما شاید این گروه از گروه‌هایی باشد که فقط ۲ تیم از آن صعود می‌کند. با تساوی بی‌شک صربستان شانس صعود نخواهد داشت، اما دانمارک امیدوار خواهد بود.

لینک پخش زنده بازی دانمارک - صربستان از ساعت ۲۲:۳۰

دانمارک که سال ۱۹۹۲ قهرمان یورو شد و سال‌های ۱۹۸۴ و ۲۰۲۰ تا نیمه‌نهایی هم رسید، ۴ مرتبه در مرحله گروهی کنار رفته و نمی‌خواهد این آمار بیشتر شود. در طرف مقابل صربستان از زمانی که دیگر به‌عنوان یوگسلاوی یا صربستان و مونته‌نگرو در مسابقات حضور نداشته، به یورو نرسیده بود و اولین حضورشان است. در نتیجه خاطره‌انگیز خواهد بود که با نام این کشور استقلال‌یافته به مرحله حذفی برسند.

تاکنون ۳ مسابقه بین دانمارک و صربستان برگزار شده که ۲تای آن‌ها بازی‌های رسمی در انتخابی یورو ۲۰۱۶ بوده‌اند و یک بازی دوستانه. دانمارک همه این بازی‌ها را برده و فقط هم یک گل از رقیبش دریافت کرده است.

کاسپر هیولماند از صمیم قلب امیدوار است که پس از کسب ۲ امتیاز از دو بازی ابتدایی، بازی انتهایی دانمارک در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴، با پیروزی مقابل صربستان همراه باشد. سرمربی دانمارک گفته دل‌مان برای جشن گرفتن یک پیروزی تنگ شده است.

دراگان استویکوویچ سرمربی صربستان در نشست خبری قبل از بازی روز سه شنبه صربستان - دانمارک، از سختی کار تیمش مقابل حریفی قدرتمند گفت.

به طور کلی، ما در حال بررسی تمام جوانب احتمالی ترکیب تیم هستیم. اینکه با یک یا دو مهاجم حمله کنیم را مد نظر قرار خواهیم داد. آنچه مسلم است، این است که سعی می‌کنیم تا حد ممکن هوشمندانه بازی کنیم. فردا یک جشنواره‌ فوتبالی خواهد بود و همه ما باید نسبت به آن بسیار خوش‌بین باشیم.

برنامه و نتایج کامل یورو ۲۰۲۴ به وقت ایران + لینک پخش زنده

۵ تیر ۱۴۰۳ - ۰۴:۲۷
کد خبر: 56893

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha