پخش زنده بازی برزیل - کلمبیا در کوپا آمریکا؛ بامداد چهارشنبه ساعت ۴:۳۰ + لینک

تیم های ملی برزیل و کلمبیا در مرحله یک چهارم نهایی کوپا امریکا بامداد فردا به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم های ملی برزیل و کلمبیا در مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمریکا ۲۰۲۴ بامداد فردا از ساعت ۴:۳۰ به مصاف هم می روند.

لینک پخش زنده بازی برزیل و کلمبیا بامداد فردا ساعت ۴:۳۰

مرحله گروهی مسابقات کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۴ که در ایالات متحده آمریکا در حال برگزاری است، بامداد امروز (شنبه- به وقت تهران) با برگزاری دو دیدار از گروه D پیگیری شد که در یکی از این دیدارها برزیل با نتیجه ۴ بر یک پاراگوئه را مغلوب کرد.

وینیسیوس جونیور در دقایق ۳۵ و ۵+۴۵، ساویو در دقیقه ۴۳ و لوکاس پاکتا در دقیقه ۶۵ از روی نقطه پنالتی برای تیم تحت‌هدایت دوریوال جونیور گلزنی کردند. پاراگوئه هم که از دقیقه ۸۱ با اخراج آندرس کوباس ۱۰ نفره به بازی ادامه می‌داد، در دقیقه ۴۸ توسط عمر آیدرت به گل رسید.

پیش از این دیدار کلمبیا موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر بر کاستاریکا غلبه کند. شاگردان نستور لورنزو در این بازی توسط لوئیز دیاس (۳۱- پنالتی)، داوینسون سانچس (۵۹) و جان کوردوبا (۵۲) به گل رسیدند.

با ثبت این نتایج، کلمبیا ۶ امتیازی شد و ضمن حفظ صدرنشینی در گروه D صعودش به مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها را قطعی کرد. برزیل هم با ۴ امتیاز در رده دوم ایستاده و کاستاریکا با یک امتیاز رتبه سوم را در اختیار دارد. پاراگوئه هم بدون امتیاز قعرنشین است.

۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد خبر: 57121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha