موج جدید حملات سنگین حزب‌الله؛ صدای آژیر خطر قطع نمی‌شود

الجزیره به نقل از یک منبع در حزب الله از شلیک بیش از ۲۰۰ موشک و ۲۰ پهپاد از جنوب لبنان به اهداف نظامی رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بیش از ۱۰۰ موشک از جنوب لبنان به اهداف نظامی رژیم صهیونیستی در دقایق اخیر شلیک شده است.

این رسانه‌ها گزارش دادند که پس از آنکه حزب الله، ده‌ها موشک و چندین پهپاد به سمت شمال (فلسطین اشغالی) شلیک کرد، آژیر خطر به مدت ۴۰ دقیقه در مناطق صهیونیست نشین به صدا درآمده است.

این رسانه‌ها حجم حملات موشکی حزب الله به مناطق نظامی در شمال فلسطین اشغالی را سنگین توصیف کرده اند.

الجزیره: حزب الله بیش از ۲۰۰ موشک به اهداف اسرائیلی شلیک کرد

الجزیره به نقل از یک منبع در حزب الله گزارش داد: بیش از ۲۰۰ موشک از انواع مختلف به اهداف اسرائیلی در الجلیل در شمال فلسطین اشغالی و جولان اشغالی سوریه شلیک شد.

این رسانه افزود که حزب الله بیش از ۲۰ پهپاد نیز به اهداف مختلف اسرائیل در منطقه اشغالی الجلیل شلیک کرده است.

این رسانه به نقل از منبع حزب الله ادامه داد این حملات در راستای تکمیل عملیات پاسخ به ترور محمد نعمه ناصر از فرماندهان نظامی حزب الله صورت گرفته است.

رزمندگان حزب الله همچنین موضع نظامیان صهیونیست در شهرک کفربلوم را با راکت کاتیوشا هدف قرار دادند.

همزمان توپخانه‌های اسرائیلی اطراف شهرک العدیسه در جنوب لبنان را هدف قرار دادند.

موج جدید حملات سنگین حزب‌الله؛ صدای آژیر خطر قطع نمی‌شود

رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که آژیرهای هشدار در جولان اشغالی با وجود شلیک راکت‌های مقاومت فعال نشدند. آژیرهای هشدار در یفتاح، راموت نفتالی و دیشون در شمال فلسطین اشغالی و منطقه الجلیل غربی به دلیل احتمال نفوذ پهپادهای انتحاری حزب‌الله به صدا درآمد.

موج جدید حملات سنگین حزب‌الله؛ صدای آژیر خطر قطع نمی‌شود

حملات راکتی و موشکی حزب‌الله لبنان به سوی اراضی جولان و شمال فلسطین اشغالی تا لحظه تنظیم این خبر همچنان ادامه دارد و صدای آژیرهای هشدار در این مناطق به ویژه «ایلانیا» در غرب دریاچه طبریا، منطقه اصبع الجلیل و شاعل و کیلع در شمال جولان اشغالی سوریه قطع نمی‌شود.منابع رسانه‌ای اعلام کردند که امروز برای نخستین‌بار از زمان آغاز درگیری در جبهه شمالی فلسطین اشغالی، آژیرهای هشدار در شهرک ایلانیا در نزدیکی شهر اشغالی الناصره به صدا درآمده است. 

عصر دیروز چهارشنبه نیز مقاومت اسلامی لبنان در پاسخ به ترور یک فرمانده ارشد خود، پایگاه اسرائیلی «کیلع» در جولان اشغالی سوریه را با ۱۰۰ راکت کاتیوشا هدف قرار داد.رژیم صهیونیستی عصر دیروز، «محمد ناصر نعمه» معروف به حاج «ابو نعمه» فرمانده یگان «عزیز» این جنبش را در شهر صور (جنوب لبنان) با حمله پهپادی به یک خودرو به شهادت رساند.

۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱
کد خبر: 57203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha