پاسخ تند عضو ستاد جلیلی به ستاد قالیباف/روایت واقعی از اینکه چرا دور اول اجماع نشد؟

بنای اجماع همواره بر کناره گیری افراد دارای رای کمتر بوده ولی این دوره برخی‌ با حدس و گمان می‌گفتند اگر جلیلی با وجود سه برابر رای بیشتر از قالیباف کنار برود بهتر است که ارقام نشان داد اگر دکتر قالیباف کنار می رفت بعید نبود که همان دور اول کار تمام شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از گروه سیاست-رجانیوز: علیرضا کمیلی از اعضای ستاد دکتر جلیلی در پاسخ به شایعاتی پیرامون جلسه دکتر جلیلی و قالیباف در مشهد و تهران پیش از برگزاری دور اول انتخابات، نوشت: چون آقایان شروع به نوشتن کرده اند و ظاهراً مثل همیشه تمایل ندارند کامل‌ بنویسند مجبورم نکاتی را بگویم!

بنای اجماع همواره بر کناره گیری افراد دارای رای کمتر بوده است ولی این دوره برخی‌ با حدس و گمان می‌گفتند اگر جلیلی با وجود سه برابر رای بیشتر از قالیباف کنار برود بهتر است... که ارقام نشان داد اگر دکتر قالیباف کنار می رفت بعید نبود که همان دور اول هم کار تمام شود.

اما چه شد که ماجرا برعکس شد؟

یعنی اصرار کردند که باید شخص دارای رای بیشتر کنار برود؟!

تحلیل و حدس فوق‌؟! خیر!

کار به اینجا رسید که دکتر قالیباف فرمودند بنده حجت شرعی دارم برای ماندن ... از چه کسانی؟ از آنها که به من تکلیف کردند بیایم! یعنی...!

صبح روز بعد (پنجشنبه) یکی از دوستان به رهبر معظم انقلاب مراجعه کرده و سوال می‌کنند و پاسخ منفی محکمی درباره تکلیف به شخصی از کاندیداها دریافت می‌شود و معلوم می شود که دیگران در این ماجرا نقش داشته اند نه رهبری معظم انقلاب.

۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۵
کد خبر: 57289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha