جزئیات نحوه فعالیت و ساعت کاری جدید بانک‌ها

شورای هماهنگی بانک‌ها اعلام کرد: روز پنجشنبه فقط شعب کشیک بانک‌ها فعال هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، شورای هماهنگی بانک‌ها در اطلاعیه‌ای جدید اعلام کرد: با توجه به افزایش دمای هوا و لزوم صرفه جویی در مصرف برق، متعاقب هماهنگی به عمل آمده با بانک مرکزی، تمامی واحدهای ستادی و شعب بانک‌ها؛ روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۵/۰۴ تعطیل هستند.


به منظور پاسخگویی به نیازهای ضروری مشتریان، تعدادی از شعب بانک‌ها به صورت کشیک از ساعت ۹ تا ۱۱ دایر هستند که اسامی آن‌ها در وبسایت بانک‌ها اطلاع رسانی می‌شود.


به همین منظور، پایان ساعت کار واحدهای ستادی و شعب بانک‌ها در روزهای شنبه و یکشنبه آینده (۱۴۰۳/۰۵/۰۶ و ۱۴۰۳/۰۵/۰۷) نیز ساعت ۱۱ خواهد بود.

فعالیت سامانه‌های ساتنا، پایا و چکاوک،برقرار است

طبق اعلام بانک مرکزی، به‌رغم اعلام تعطیلی شعب بانکی در روز پنجشنبه مورخ چهارم مردادماه، عملکرد سامانه‌های ساتنا، پایا و چکاوک مطابق روزهای پنجشنبه عادی برقرار بوده و مشتریان محترم شبکه بانکی می‌توانند بصورت غیرحضوری و از طریق ابزارهای الکترونیک بانکی، یا بصورت حضوری صرفا از طریق شعب کشیک بانکی، نسبت به مدیریت پرداخت‌های خود اقدام نمایند.

گفتنی است؛ براساس اعلام شورای هماهنگی بانک‌ها و با توجه به افزایش دمای هوا و لزوم صرفه جویی در مصرف برق، متعاقب هماهنگی به عمل آمده با بانک مرکزی، تمامی واحدهای ستادی و شعب بانک‌ها پنجشنبه مورخ چهارم مرداد تعطیل هستند.

۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳
کد خبر: 57893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha