اولین مدال ایران در المپیک پاریس/ امین میرزازاده برنز گرفت + فیلم

نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با شکست کشتی گیر ایرانی آذربایجان به مدال برنز المپیک رسید تا اولین مدال آور کاروان ورزش ایران در المپیک پاریس باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، امین میرزازاده قهرمان سنگین وزن کشتی ایران امروز در مرحله شانس مجدد مسابقات المپیک پاریس به روی تشک رفت و موفق شد حریف کره ای خود را شکست دهد.

فیلم کشتی میرزازاده و حریف کره ای را ببینید

امین میرزازاده نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای جهان در دیدار رده بندی مقابل صباح شریعتی کشتی گیر ایرانی آذربایجان و دارنده مدال برنز المپیک به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه قاطع ۴ بر صفر به برتری رسید و صاحب مدال برنز المپیک شد تا اولین مدال آور کاروان ورزش ایران در المپیک‌ پاریس باشد.

در جریان دیدارهای مرحله شانس مجدد وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک ۲۰۲۴ پاریس، مهدی محسن نژاد نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم ایران مقابل کوین روردیگز از کوبا به ردوی تشک رفت و در پایان با نتیجه قاطع ۱۰ بر یک به برتری رسید و راهی دیدار رده بندی شد. محسن نژاد امشب سه شنبه برای کسب مدال برنز در دیداری سخت به مصاف شارشنبکوف دارنده ۲ مدال طلای جهان از قرقیزستان می رود.

فیلم کشتی مهدی محسن نژاد و حریف کوبایی را ببینید


محسن نژاد روز گذشته دوشنبه در دور نخست عبدالکریم فرگات از الجزایر را ۹ بر صفر برد اما در دومین مبارزه مقابل کنیچیرو فومیتا دارنده ۲ طلای جهان و یک نقره المپیک از ژاپن ۹ بر صفر شکست خورد و راهی گروه بازنده ها شد.

۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۷
کد خبر: 58353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha