تمامی سربازان تا پایان سال ۱۴۰۱ باید یک مهارت فرا بگیرند

فرمانده قرارگاه مهارت آموزی گفت: همه سربازان تا سال ۱۴۰۱ باید حداقل یک مهارت را فرا بگیرند و مطابق نقشه راه باید ۳۰ در صد از سربازان به اشتغال در راستای مهارتی که آموخته‌اند برسند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از مهر، سردار سید مهدی فرحی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی در جلسه هم اندیشی منشور کیفیت قرارگاه مهارت آموزی، اظهار کرد: بنا به دستور ریاست ستاد کل نیروهای مسلح ما برای مهارت آموزی مدلی را مانند یک اتوبان تعریف کرده ایم که نقطه آغاز خرداد سال ۹۶ بود و نقطه انتهایی این اتوبان سال ۱۴۰۱ است و همه سربازان تا سال ۱۴۰۱ باید حداقل یک مهارت را فرا بگیرند و مطابق نقشه راه باید ۳۰ در صد از سربازان به اشتغال در راستای مهارتی که آموخته‌اند برسند.

وی گفت: ما در سال سوم نقشه راه هستیم و بر اساس آن ۶۵ درصد سربازان را در برنامه قرار داده‌ایم و امسال ۱۵ درصد را در عرصه اشتغال آورده‌ایم و شرکت CTC مسئولیت ارتقا کیفیت مهارت آموزی در سطح نیروهای مسلح را بر عهده دارد.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی تاکید کرد: تا سال ۱۴۰۱ باید به ازای هر سرباز یک مهارت و ۳۰ درصد اشتغال برسیم و برای رسیدن به این هدف ۵ گام و ۵ رکن تعریف کرده‌ایم تا به درستی در مسیر باشیم و به پایان برسیم.

سردار فرحی ادامه داد: مهارت آموزی هنگامی منجر به اشتغال می‌شود که کیفیت داشته باشد و ما به دنبال افزایش کیفیت آموزش‌ها در حوزه مهارت آموزی به کارکنان وظیفه هستیم

۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
کد خبر: 5838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha