امیرحسین زارع با شکست غول ترک فینالیست المپیک شد + فیلم

آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم ایران، با شکست طاها آکگل دارنده مدال های طلای جهان و المپیک از ترکیه به فینال المپیک پاریس راه یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛ در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد، یونس امامی ملی پوش وزن ۷۴ کیلوگرم، از ساعت ۱۲:۴۰ دقیقه (جمعه) به مصاف فرانک چامیزو از ایتالیا رفت که این مبارزه با نتیجه ۹ بر ۴ پیروز میدان شد.


پیروزی امامی مقابل حریف پرافتخار ایتالیایی

امامی پس از شکست حریف ایتالیایی خود در مرحله یک هشتم نهایی، با ندوم از گینه بیسائو مبارزه کرد و او را شکست داد.

پیروزی مقتدرانه یونس امامی برابر حریفی از گینه بیسائو

یونس امامی، با کسب دو پیروزی مقابل حریفانش از ایتالیا و گینه‌ بیسائو راهی دیدار یک‌چهارم نهایی شد و برای رسیدن به نیمه‌نهایی در مبارزه‌ای سخت به مصاف کایل دیک، دارنده چهار طلای جهان و یک برنز المپیک از آمریکا رفت که با ضربه فنی و امتیاز 11 بر صفر به این کشتی گیر باخت.

یونس امامی حریف طوفان کایل دیک نشد

امیرحسین زارع نماینده وزن ۱۲۰ کیلوگرم کشتی آزاد ایران، در نخستین مسابقه برابر حریف خود از قرقیزستان با نتیجه ۰-۵ به پیروزی رسید و راهی دور بعد شد.

خط و نشان زارع در گام اول مقابل حریفی از قرقیزستان

در ادامه رقابت‌های دو وزن دوم کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴، امیرحسین زارع، آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم ایران و دارنده دو طلای جهان و یک برنز المپیک، در دومین‌ مبارزه برابر آمارور دسی از کانادا به روی تشک رفت و در پایان با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی دو نیمه‌نهایی شد.

پیروزی مقتدرانه زارع مقابل حریف کانادایی

طاها آکگل، دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک از ترکیه نیز در دور نخست ۱۰ بر صفر اسمیت از پورتریکو را برد و به یک‌چهارم‌نهایی رسید. آکگل در صورت کسب دومین پیروزی امشب در مبارزه‌ای حساس در نیمه‌نهایی به مصاف زارع رفت

در ادامه رقابت‌های دو وزن دوم کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴، امیرحسین زارع، آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم ایران و دارنده دو طلای جهان و یک برنز المپیک، در سومین مبارزه و در مرحله نیمه نهایی مقابل طاها آکگل دارنده مدال های طلای جهان و المپیک از ترکیه به روی تشک رفت و در پایان در یک مبارزه سخت و دشوار با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید و راهی فینال شد تا پس از حسن یزدانی دومین فینالیست کشتی آزاد ایران در این رقابت ها باشد.

زارع برای کسب مدال طلای المپیک فردا شب شنبه باید از سد گنو پتریاشویلی دارنده مدال های نقره و برنز المپیک و ۳ طلای جهان از گرجستان بگذرد.

ویدیو/ صعود امیرحسین زارع به فینال المپیک با شکست آکگل

۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۱
کد خبر: 58466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha