جزئیات لیست شدن توکن همستر کامبت در ۵ مهر ماه ؛ نکاتی مهم در باره توکن‌های تقلبی همستر

لیست شدن همستر در صرافی‌های به این معنا است که کاربران سکه‌های خود را در رویداد ایردراپ دریافت کرده‌اند و امکان خریدوفروش آن را دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، توکن همستر کامبت با نماد HMSTR در ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۵ مهرماه ۱۴۰۳) لیست می‌شود. این تاریخ در نقشه راه (Roadmap) همستر در بخش ایردراپ مینی اپ این بازی آمده است. ایردراپ همستر قرار بود در ماه ژوئن برگزار شود، اما چند بار به تعویق افتاد. همستر کامبت همچنین یک روزشمار معکوس گذاشته است که نشان از عزم این بازی برای برگزاری قطعی ایردراپش دارد.

همستر کامبت کی لیست می‌ شود؟ زمان لیست شدن توکن HMSTR

پس از انتشار توکن HMSTR روی بلاک چین تون (TON)، صرافی‌های مختلف آن را لیست می‌کنند و کاربران می‌توانند به خریدوفروش این توکن اقدام کنند. برخی از صرافی‌ها، از جمله بایننس، صفحه این توکن را ایجاد کرده‌اند که می‌تواند نشانه خوبی برای لیست‌شدن همستر در این صرافی‌ها باشد.

لیست شدن همستر کامبت در بازارهای پیش از عرضه

همستر کامبت تا کنون در بازار پیش از عرضه (Premarket) سه صرافی کوکوین (Kucoin)، گیت آیو (Gate.io) و بیت گت (BitGet) لیست شده است. توکن همستر با نماد HMSTR در ۱۴ ژوئن، ۲۳ خرداد در بازار پیش از عرضه صرافی کوکوین لیست شد و در حال حاضر به‌صورت اعتباری در حال خریدوفروش است.

لیست شدن همستر کامبت در کوکوین

همچنین، صرافی گیت آیو و بیت گت نیز این توکن را فهرست کرده‌اند و معامله‌گران در حال معاملات پیش از عرضه توکن همستر در این صرافی‌ها هستند. بازار پیش از عرضه، فرصتی برای عرضه غیررسمی ارزهای دیجیتال پیش از راه‌اندازی رسمی آن‌ها است که امکان کشف قیمت و آمادگی بیشتر توسعه‌دهندگان را فراهم می‌کند.

مراقب توکن‌های تقلبی همستر باشید

در روزهای اخیر شایعه لیست‌شدن توکن همستر کامبت در صرافی غیرمتمرکز دی داست (DeDust) که یکی از صرافی‌های شبکه تون است، بر سر زبان ها افتاده است. این موضوع به خاطر تشابه اسمی همستر کامبت با یکی از توکن‌های قابل معامله در این صرافی به همین نام (Hamster) است.

بازی تلگرامی همستر کامبت هنوز توکن خود را وارد بازار نکرده است. همانطور که قبل‌تر گفتیم و در تصویر بالا که از صفحه رسمی همستر کامبت است، مشاهده می‌کنید، طبق نقشه راه پروژه همستر کامبت، به احتمال قوی در ماه سپتامیر این اتفاق خواهد افتاد.

آیا توکن‌های همستر و همستر کوین با همستر کامبت ارتباطی دارند؟

اخیراً شاهد سوءاستفاده‌هایی از عناوین مشابه همستر توسط پروژه‌های دیگر بوده‌ایم که هیچ ارتباطی با بازی همستر ندارند. برخی از این توکن‌ها عبارتند از: Hamster (HAM)، Hami (HAMI)، Hamster Coin (HAMSTR)، Hamster (HAMS)، Hamster Money (HAM)

آیا همستر کامبت در کوکوین لیست می‌شود؟

صرافی کوکوین به تازگی اعلام کرده که توکن همستر کامبت با نماد HMSTR در بازار پیش از عرضه (Pre Market) این صرافی لیست شده و معاملات آن آغاز شده است. توجه کنید که این معاملات مربوط به پری مارکت است و هنوز توکن واقعی خرید و فروش نمی‌شود.

پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه از اخبار به‌روز، اتفاقات لحظه‌ای و راهنمایی‌های لازم در رابطه با پروژه همستر کامبت و سایر ایردراپ‌های معتبر عقب نمانید، کانال تلگرامی ایردراپ‌های ارزدیجیتال را دنبال کنید. همچنین کارت‌های کمبو روزانه همستر یا و کد مورس همستر را از صفحه اصلی وبسایت ارزدیجیتال می‌توانید مشاهده کنید.

۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱
کد خبر: 59164
منبع: ارز دیجیتال

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha