بازار اجاره کانتینر داغ شد؛ رشد ۵۰ درصدی اجاره بها + جدول قیمت

اجاره کانتینرها در سال جاری نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ تا ۵۰ درصد افزایش یافته ؛ برای مثال، سال گذشته در غرب تهران برای اجاره یک انبار ۱۲ متری وسایل مسکونی، ۲ میلیون ۲۰۰ هزار پرداخت می‌شده اما در حال حاضر این رقم به ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان ماهانه افزایش پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، بازار اجاره کانتینر در حال حاضر داغ است و تعداد انبارها نیز در پایتخت افزایش یافته و نکته دیگر اینکه برخی از انبارداران می‌گویند همچنان تعداد انبارها محدود است و به دلیل محدودیت فضا، گاهی نمی‌توان در این زمینه به مراجعه‌کننده خدمت‌رسانی کرد.

اینکه چقدر از ظرفیت این انبارها به اسباب خانه اختصاص دارد مشخص نیست؛ ولی بنا به گفته انبارداران، به نظر می‌رسد که با توجه به افزایش اجاره بها، بیشترین بخش از ظرفیت انبارهارا اسباب منزل به خود اختصاص داده است.

اجاره این انبارها در سال جاری نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ تا ۵۰ درصد افزایش یافته است؛ برای مثال، سال گذشته در غرب تهران برای اجاره یک انبار ۱۲ متری وسایل مسکونی، ۲ میلیون ۲۰۰ هزار پرداخت می‌شده اما در حال حاضر این رقم به ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان ماهانه افزایش پیدا کرده است و این یعنی ۵۰ درصد افزایش؛ این میزان افزایش نیز نشان می‌دهد که تقاضا برای اجاره انبارها بالا رفته است.

گفتنی است که برخی از انباردارها علاوه بر اجاره ماهانه، مبلغی را برای مثال ۵ میلیون تومان بابت ودیعه دریافت می‌کنند.

photo_۲۰۲۴-۰۹-۰۶_۱۸-۲۰-۰۱

۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴
کد خبر: 59445
منبع: تابناک

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha