دنا پس از تصادف نصف شد | واکنش ایران‌خودرو به نصف‌شدن خودرو + عکس

ایران‌خودرو در واکنش به تصاویر منتشر شده از حادثه تصادفی که متاسفانه منجربه فوت دو هم‌وطن شده، تاکید کرده، خودرو دارای تصادفات متعدد بوده که از نواحی مختلف به طور غیر اصولی در خارج از شبکه ایران‌خودرو به هم جوش‌کاری و متصل شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، ساعت ۱۷:۵۸ عصر پنجشنبه ۱۵ شهریور در محور پیرانشهر- نقده ۱۰ کیلومتری سه راهی جلدیان به سمت پیرانشهر جنب کشتارگاه تصادف دو دستگاه دنا و سمند موجب مرگ ٢نفر شد و جنازه ها توسط ست هیدرولیک خودروی نجات رهاسازی شدند و یک مصدوم بد حال هم بر جای ماند.

علیرغم تعداد بالای تصادفات در کشور و به ویژه در استان آذربایجان غربی اما این تصادف بازتاب فراوانی در سطح کشور پیدا کرد چرا که خودروی دناپلاس سفید محصول شرکت ایران‌خودرو در این تصادف کاملا از وسط نصف شده بود!

در این زمینه ایران خودرو در اطلاعیه ای رسمی اعلام کرد:بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد، خودروی مذکور تولید سال ۱۳۹۶ بوده و دارای دو تصادف سنگین، یک‌بار در سال ۱۳۹۷ و یک‌بار در سال ۱۳۹۹ بوده است.

در توضیحات ایران خودرو آمده است: تصادف اول به نحوی بوده که برای بازسازی خودرو، قسمت‌های بدنه‌ای خودرو در ناحیه عقب شامل سرشاسی‌های عقب، سینی کف اتاق و صندوق، گل‌گیرهای داخلی و بیرونی عقب و بسیاری از مجموعه‌های اصلی خودرو نظیر ایربگ‌ها، اکسل عقب، درها، رینگ و تایر، پلوس‌ها و ... تعویض شده است.

دنا

۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۶
کد خبر: 59469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha