پخش زنده بازی تیم های ملی فوتبال جمهوری سوئیس - اسپانیا امشب ساعت ۲۲:۱۵ + لینک

دو تیم ملی فوتبال جمهوری سوئیس و اسپانیا امشب ساعت ۲۲:۱۵ در لیگ ملت های اروپا به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم های ملی فوتبال سوئیس و اسپانیا امشب در لیگ ملت های اروپا به مصاف هم می روند. شما علاقمندان می توانید از طریق لینک زیر بازی دو تیم را زنده و مستقیم تماشا کنید.

لینک پخش زنده بازی سوئیس و اسپانیا امشب ۲۲:۱۵

اگر چه فیفا دی برای بازیکنان به یک بحران مصدومیت تبدیل شده، اما لوییس دلافوئنته حداقل‌هایی را برای تیم خود در نظر گرفته است: این‌که بتوانند دو بازی پشت سر هم به طور کامل بازی کنند.

تیم‌های ملی اسپانیا و سوئیس در دومین بازی از رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ به مصاف هم می‌روند. پس از تساوی در بازی اول مقابل صربستان، لا روخا در ژنو مهمان سوئیس است.

یکی از صحبت‌های جنجالی و خبرساز لوئیس دلافوئنته در نشست خبری، پیرامون فشار بازی‌های ملی و استراحت دادن به بازیکنان برای جلوگیری از مصدومیت آن‌ها بود. با وجود این‌که فیفا دی بارها به کابوس باشگاه‌ها تبدیل شده، اما دلافوئنته اعتقاد دارد اگر بازیکنی در ماه سپتامبر نمی‌تواند دو بازی ملی پشت سر هم انجام دهد، بهتر است به خانه برگردد. او در پاسخ به سوال خبرنگار گفت:

  • آیا استراحتی برای لامین یامال در نظر گرفته‌اید تا به بارسلونا کمک کنید؟ اگر شما (بازیکنان) در ماه سپتامبر نمی‌توانید ۱۸۰ دقیقه بازی کنید، جمع کنید و از تیم ملی بروید! ما وظیفه داریم از کشورمان دفاع کنیم، بهترین بازیکنان را به کار بگیریم و برای حفظ اعتبار اسپانیا، پیروز شویم. ما واقعا خوش‌شانسیم بازیکنی مثل یامال داریم که در این سطح، مرتب برای تیم ملی بازی می‌کند.
۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۳
کد خبر: 59496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha