اسکاتلند - سوئیس در یورو ۲۰۲۴ از ساعت ۲۲:۳۰ + لینک پخش زنده

تیم ملی سوئیس بعد از کسب ۳ امتیاز باارزش در دیدار دوم یورو ۲۰۲۴ به مصاف اسکاتلند خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های ملی اسکاتلند و سوئیس در دیداری از گروه A یورو ۲۰۲۴ از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در کلن به مصاف هم خواهند رفت.

اسکاتلند؛ بدترین بازنده

بدبین‌ترین هوادار اسکاتلند هم تصور نمی‌کرد مقابل آلمانی که در سال‌های اخیر وضعیت چندان خوبی نداشته در افتتاحیه یورو ۵ گل دریافت کنند. البته اسکاتلند هیچ‌گاه در یورو وضعیت خوبی نداشته و خیلی هم عجیب نیست که در این دوره ناکام باشد. استیو کلارک ناامیدانه تورنمنت را شروع کرده، اما فرصت جبران دارد. اگر سوئیس را شکست دهند، شاید مقابل مجارستان بتوانند شانس‌شان را برای صعود جست‌وجو کنند.

سوئیس؛ شکلات خوشمزه

عملکرد هوشمندانه تیم مورات یاکین در بازی نخست مقابل مجارستان این تیم را آماده و سرحال نشان داد. سوئیسی‌ها مثل شکلات‌های‌شان خوشمزه بودند و البته خوش‌شانس هم هستند که بهترین مسیر ممکن در مرحله گروهی برای‌شان چیده شده است. شاید قبل از بازی آخر مقابل آلمانِ میزبان که البته رقیبی آماده و قدرتمند هم هست، خیال‌شان بابت صعود را راحت کنند.

لینک پخش زنده اسکاتلند - سوئیس از ساعت ۲۲:۳۰

آخرین جدال
یکم مارس ۲۰۰۶ در دیداری دوستانه این دو تیم به مصاف هم رفتند که سوئیس با نتیجه ۳-۱ اسکاتلند را شکست داد.

آمار بازی
۱۶) در ۱۶ مصاف بین اسکاتلند و سوئیس، اسکاتلندی‌ها ۸ برد و سوئیس ۵ برد کسب کرده‌اند. ۳ بازی هم مساوی شده است. این دو تیم از سال ۲۰۰۶ به بعد با یکدیگر بازی نکرده‌اند.
۲۸) در یورو ۱۹۹۶ یعنی ۲۸ سال قبل سوئیس به مصاف اسکاتلند رفت و با یک گل شکست خورد.
۳) اسکاتلند در ۳ حضور قبلی در یورو هیچ‌گاه از مرحله گروهی فراتر نرفته است. با شروعی که این دوره داشته‌اند بعید است طلسم شکسته شود.
۲) سوئیس ۵ دوره در یورو شرکت کرده که در ۲ دوره اخیر از مرحله گروهی صعود کرده است. دوره قبل در یک‌چهارم نهایی از اسپانیا در پنالتی‌ها شکست خوردند و حذف شدند.
۰) سوئیس در سال ۲۰۲۴ هنوز شکست نخورده است. در ۴ بازی دوستانه قبل از یورو و یک بازی این تورنمنت به میدان رفته‌اند که ۳ برد و ۲ تساوی حاصل کارشان بوده.

مصدومان و محرومان
رایان پورتئوس که در بازی افتتاحیه از زمین اخراج شد، با یک جلسه محرومیت بیشتر هم مواجه شده تا در ادامه مرحله گروهی یورو همراه اسکاتلند نباشد. دنیس زکریا، استیون سوبر و دان اندویه مصدومان سوئیس هستند که احتمال دارد به دیدار دوم تیم‌شان نرسند.

ترکیب احتمالی دو تیم
اسکاتلند:
گان، هانلی، هندری، تیرنی، رالستون، مک‌گرگور، کریستی، رابرتسون، مک‌گین، مک‌تامینی و شانکلند
سوئیس: سومر، شار، آکانجی، رودریگس، ویدمر، فرویلر، ژاکا، آئبیشر، آمادونی، وارگاس و دواه

برنامه و نتایج کامل یورو ۲۰۲۴ به وقت ایران + لینک پخش زنده

۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۰
کد خبر: 56671

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha