پخش زنده بازی تراکتورسازی و ذوب آهن امروز جمعه ساعت ۱۹:۳۰ + لینک

محمد ربیعی هر چهار مسابقه اخیر لیگ برتری مقابل تراکتور را برنده بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در فصول اخیر هیچ سرمربی‌ای به اندازه محمد ربیعی موفق به شکست دادن تراکتور نشده است. مردی که هر چهار تقابل اخیر خود مقابل تی‌تی‌ها در لیگ برتر را برنده بوده و امروز به دنبال پنجمین پیروزی پیاپی مقابل پرشورها در تبریز خواهد بود.

اینک پخش زنده بازی تراکتورسازی و ذوب آهن امروز ساعت ۱۹:۳۰

ربیعی لیگ بیست و دوم سرمربی مس رفسنجان بود و توانست در بازی رفت بر تراکتور تحت هدایت قربان بردیف غلبه کند و در بازی برگشت هم در تبریز توانست از سد تیم تحت امر پاکو خمز عبور کند.

این سرمربی فصل گذشته در قامت سرمربی مقابل قرمزهای تبریزی قرار گرفت که توانست هر دو بازی رفت و برگشت در اصفهان و تبریز را با سه امتیاز کامل از زمین مسابقه خارج شود و البته با شکست دادن تراکتور در تبریز با نتیجه سنگین ۴ بر ۱ مقدمات کنار رفتن پاکو خمز را هم فراهم کرد.

ربیعی البته در جام حذفی نتوانست این اتفاق را رقم بزند و در نهایت در ضربات پنالتی مقابل تیم تحت هدایت حمید مطهری شکست خورد اما در لیگ برتر، ۴ برد پیاپی کسب کرده و فردا به دنبال گلات مقابل تیم محبوب پرشورهاست.

جالب اینکه دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن به شکست سنگین خانگی فصل گذشته تراکتور مقابل ذوب آهن اشاره کرد و باید دید ربیعی خواهد توانست بر سومین سرمربی خارجی فصول اخیر سرخ پوشان هم غلبه کند یا نه.

۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱
کد خبر: 59666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha