عجب تیمی ساخته‌ای آقای اسکوچیچ! + فیلم

دیدار تراکتور و هوادار با برتری ۴-۰ شاگردان اسکوچیچ به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد هوادار در هفته سوم لیگ برتر، میزبان تراکتور بود.

این دیدار با حضور پنج هزار هوادار تراکتوری برگزار شد تا شاگردان اسکوچیچ احساس غربت نداشته باشند.

تراکتور که هفته گذشته در یک بازی فوق حساس مقابل پرسپولیس در خانه و آن هم در دقایق پایانی متوقف شده بود، با توپ پر به تهران آمد و با به راه انداختن جشنواره گل، با نتیجه چهار بر صفر هوادار تهران را شکست داد.

شاگردان جوان مهدی رحمتی در اوایل بازی و در شرایطی که تراکتور نبض بازی را در دست گرفته بود تلاش می‌کردند دروازه خود را بسته نگه دارند اما در نهایت حرکت خوب مهدی هاشم‌نژاد منجر به گل اول بازی شود و تراکتور برنده به رختکن رفت.

بازی خوب شاگردان اسکوچیچ در نیمه دوم عالی شد و آنها با میل تمام نشدنی به سمت دروازه هوادار یورش می‌بردند و با ارائه بازی روان، ترکیبی و چشم‌نواز سه بار در این نیمه به گل دست یافتند.

2074378

تومیسلاو اشترکالی زننده گل دوم تراکتور بود و گل‌های سوم و چهارم این تیم را نیز امیرحسین حسین‌زاده با شوت‌های مهار نشدنی به ثمر رساند. تراکتوری‌ها در این بازی موقعیت‌های زیادی داشتند که فقط چهارتای آنها به تور دروازه هوادار نشست.

شاگردان جوان مهدی رحمتی در این بازی خانگی هیچ حرفی برای گفتن مقابل تیم پرستاره تراکتور نداشتند و حتی تلاش‌های آنها برای سبک‌تر شدن شکست‌شان هم بی‌نتیجه ماند و با دست خالی زمین را ترک کردند.

تراکتور با این پیروزی فوق‌العاده هفت امتیازی شد و خط و نشان بزرگی برای قرارگیری در صدر جدول کشید و همچنین کیفیت بالای خود را در این مسابقه به رخ کشید.

اطلاعات بازی

  • هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران
  • بازی: هوادار - تراکتور
  • تاریخ و ساعت برگزاری: پنج‌شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳؛ ساعت ۱۹:۳۰
  • ورزشگاه: شهر قدس
  • داور: مرتضی منصوریان
  • کمک ها: حمیدرضا افشون، محسن بابایی، شبیر بهروزی
  • داور VAR: این بازی کمک داور ویدئویی ندارد
  • گلزنان بازی: مهدی هاشم نژاد '۲۹، تومیسلاو اشترکال '۵۸، امیرحسین حسین زاده '۷۴ و '۸۴

ترکیب دو تیم

هوادار

آرشا شکوری، صائب تبریزی، مرتضی منصوری، میثم تهی دست، میلاد خدایی، مصطفی احمدی، دانیال ماهینی، عرفان منصوری، مهدی گودرزی، پیمان رنجبری، علی فتحی

تراکتور

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، عارف آقاسی، دانیال اسماعیلی فر، محمد نادری، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز، مهدی هاشم نژاد، مهدی ترابی، امیرحسین حسین زاده، تومیسلاو اشترکال

شرح بازی

نیمه اول

هوادار ۰-۱ تراکتور / مهدی هاشم نژاد - دقیقه ۲۹: هاشم نژاد در سمت راست تیم تراکتور صاحب توپ شد و با یک ضربه دقیق دروازه آرشا شکوری را گشود.

دقیقه ۴۱: خروج اشتباه آرشا شکوری باعث شد یک موقعیت خوب به بازیکنان تراکتور برسد؛ اما مدافعین هوادار سراسیمه توپ را به بیرون زدند.

دقیقه ۲+۴۵: بازیکنان تراکتور از جناح چپ حمله‌ای را تدارک دیدند؛ اما ضربه پای چپ او با برخورد به مدافعین از کنار دروازه به شکل بسیار خطرناکی به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه ۴۸: ضربه ایسگاهی تیم هوادار از کنار دروازه علیرضا بیرانود به بیرون رفت.

دقیقه ۵۴: ارسال نرم دانیال اسماعیلی فر از جناح راست تراکتور به محوطه جریمه هوادار با ضربه سر امیرحسین حسین زاده همراه شد؛ اما ضربه او با اختلاف اندک و به‌صورت خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت

هوادار ۰-۲ تراکتور / تومیسلاو اشترکال - دقیقه ۵۸: ارسال فنی ترابی با کنترل سینه حسین زاده همراه شد. حسین زاده با سینه توپ را برای تومیسلاو کاشت و ضربه او در مرحله اول به مدافعین هوادار برخورد کرد؛ اما در ادامه او با حرکتی عالی مجدد صاحب توپ شد و دروازه تیم هوادار را گشود.

دقیقه ۶۰: شوت محکم و خطرناک دانیال اسماعیلی فر با فاصله‌ای بسیار اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۱: ضربه فنی امیرحسین حسین زاده از کنار دروازه به بیرون رفت.

هوادار ۰-۳ تراکتور / امیرحسین حسین زاده - دقیقه ۷۴: امیرحسین حسین زاده پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و پس از برداشتن چند گام در داخل محوطه جریمه تیم هوادار، با ضربه‌ای بسیار دقیق و زیبا، طاق دروازه هوادار را هدف قرار گرفت و گل سوم تیم خود را به‌ثمر رساند.

دقیقه ۷۹: تومسلاو اشترکال در موقعیت که پشتش به دروازه بود صاحب توپ شد و و پس از یک چرخش زیبا، از پشت محوطه با یک ضربه فنی قصد گشودن دروازه هوادار را کرد که ضربه خطرناک او از کنار دروازه به بیرون رفت.

هوادار ۰-۴ تراکتور / امیرحسین حسین زاده - دقیقه ۸۴: ریکاردو آلوز با یک ارسال فنی و دقیق، امیرحسین حسین زاده را درحالی‌که یارگیری نیز نشده بود صاحب توپ کرد و حسین زاده با یک ضربه سرضرب دروازه هوادار را برای بار چهارم گشود.

دقیقه ۸۶: شوت دیدنی و محکم ریکاردو آلوز به تیرک افقی دروازه برخورد کرد.

خلاصه بازی هوادار ۰ - تراکتور ۴

۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۴
کد خبر: 59186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حمید IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
      2 0
      تیمی که با اغوای بازیکن با پول بیشتروخراب کردن یک تیم میخواهد خودش قهرمان شود اول قهرمانیش پشیزی نمی ارزد دوم اینکه این تیم سریع از هم میپاشد