پخش زنده بازی مس رفسنجان - تراکتورسازی؛ ساعت ۱۹:۱۵ امروز + لینک

تراکتور با جذب ستاره‌های سرشناسی همچون بیرانوند، ترابی و عبدی، فصل جدید لیگ برتر را با انگیزه‌ای بالا آغاز می‌کند. این تیم در اولین بازی خود به مصاف مس رفسنجان می‌رود تا قدرت خود را به رخ بکشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تراکتور، فصل جدید لیگ برتر را با حضور ستاره‌های نام آشنا چون بیرانوند، ترابی، عبدی، اسماعیل فر و آلوز به سرمربی گری اسکوچیچ خوب آغاز می‌کند و فردا ساعت ۱۹:۱۵ در بازی خارج از خانه به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت تا درخشش این ستاره ها را شاهد باشیم، این بازی نخستین آزمایش ستاره های جدید تیم است.

لیگ بیست و چهارم برای تراکتور در حالی آغاز می‌شود که این تیم، نقل و انتقالات داغ تابستانی را با جذب بازیکنان مطرح تیم ملی در اردوی ترکیه پشت سر گذاشته و با انگیزه بالایی به عنوان مدعی قهرمانی پا به مستطیل سبز می‌گذارد.

استارت فصل جدید لیگ‌ برتر فوتبال از امروز با سه دیدار زده می‌شود و فردا تراکتور در مقابل دیدگان تماشاگران زن و مرد، نخستین بازی خود را به نمایش می گذارد.

نقل و انتقالات تابستانی امسال برای تراکتور، رویایی بود و فارغ از تمام حواشی مطرح شده، سرمربی ارزنده‌ای جذب تیم شد و پس از آن بازیکنان مطرح و برجسته‌ای برای یک فصل پرشور قرارداد بستند که از این میان می‌توان به سه ستاره پرسپولیسی اشاره کرد.

لینک پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان امروز

۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۳
کد خبر: 58724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha